motor ljud effekter

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

motor ljud effekter

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: http://www.bofunk.com/video/9792/the_engine_imitator.html :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha ha ha riktigt coolt :D Har varit å spelat en gång på en fest med en massa motorfolk på kanonrundan rallyt. Då var det en kille som kom upp å imiterade en rallyAmazon med weber insugsljud, växelmissar skorrande backväxel å hela skiten, han imiterade även en helcross på tävling startmomentet, hoppen, kurvor mm. synd att jag inte spelade in det..men jag kanske kan få en privatuppvisning eftersom det var en gubbe som jag känner! Hade ingen aning om att han hade dessa dolda talanger..men det krävs nog ett å annat innan han släpper lös.. slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ha-ha killen va ju kanonbra.. staff_gemini-1.gif staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
2takt68
Inlägg: 362
Blev medlem: 24 jun 2009, 23:00
Ort: Härryda

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Se dä ja den blir ju en klassiker om saab läggs ner[hemska tanke :( ],för det var väll en rally Saab 2taktare eller :?: oavsett vad han härmar e den ju skit kul mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Imponerande staff_gemini-1.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar