Vintage Scrambles - Grandstand

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Vintage Scrambles - Grandstand

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> --><object width="425" height="350"><param name="movie" value="http://www.youtube.com/v/jhuZk5q0qCs"></param><param name="wmode" value="transparent"></param><embed src="http://www.youtube.com/v/jhuZk5q0qCs" type="application/x-shockwave-flash" wmode="transparent" width="425" height="350"></embed></object> <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: å bara med vurpollon som hjälm <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag blir helt nostalgisk när jag ser den här filmen. Okej, det är inte värsta actionrullen, men vilka fina hojar. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->å vilka gubbar!
Riktiga hårdingar i skinnbrallor å tröja inte ett skydd förutom krukan å den hjälpte ju föga..Tänkvärt är även att crossarna på den tiden hade en fjädringsväg på max 10cm! å har du känt hur mkt en BSA 4takts cross väger.. har en 69:a å det är ett riktigt sänke :shock: men djävulskt fina maskiner :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Dom gubbarna, kan åka cross, kolla vilken liten fjädringsväg, måste vara svårt att gå rak efter ett sån heat :scooter: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->...when men were men and sheep were afraid... :mrgreen: bastard_inside_sign <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
2takt68
Inlägg: 362
Blev medlem: 24 jun 2009, 23:00
Ort: Härryda

Inlägg av 2takt68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jösses å jag som tyckte att min KTM 250 från -97 gick jäkligt bra men ser man vilken fart dom här gubbarna har så låg man i lä.
Vurpollon och njurbälte :?: sicka hårdingar <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar