Världens lägsta Bubbla

Egna filmer och ex. Youtube klipp
Användarens profilbild
Jerka_59
Forumsponsor
Inlägg: 468
Blev medlem: 29 jun 2011, 23:00
Ort: Jönköping

Världens lägsta Bubbla

Inlägg av Jerka_59 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, den här slår nog alla rekord i sänkning

http://www.youtube.com/watch?v=GfY_BKyWEfo&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
Mina fordon
SAAB 900T -97
Monark 1289 -69
Monkey 146cc -11

Söker
Fram Speed
Pop
Inlägg: 1054
Blev medlem: 14 sep 2010, 23:00
Ort: Nyköping

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tror det är en gubbe i bugrunners som byggt den. lite uttjatad. tror den primär visades på bugrun 2009 och har varit där varje år sedan dess. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bekväm körställning :lol:

Ps. Jag flyttar ämnet till "film" <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pop skrev:tror det är en gubbe i bugrunners som byggt den. lite uttjatad. tror den primär visades på bugrun 2009 och har varit där varje år sedan dess.
Jepp, Joakim Gustavsson har varit med på Bug Run med den sen 2009 och då vann han tre klasser.
Custom, Peoples choice och Lägsta bil och det lite lustiga var att den sista klassen var helt ny för det året, vilket sammanträffande!?
Lasse som styr upp utställningen har försäkrat att dom inte visste om Joakims bygge när dom bestämde sig för denna nya klassen.
En liten tröst är kanske att Joakim inte vann klassen Lägsta bil även 2011 för då gick priset till vinnaren i OijOij:s Bil-limbo tävling!!??! <!-- </EdIndex> --></div>
Pop
Inlägg: 1054
Blev medlem: 14 sep 2010, 23:00
Ort: Nyköping

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gillar bilarna som folk på oij oij bygger, stance:-) lägsta bil är ju tolkningsbart, den där är lägst från takhöjd, men när jag säger låg bil brukar jag tänka hur mycket luft mellan karossen och marken det är :)

Du tog väl också pris det året? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den är ju riktigt grym. Tur att den är spygrön så den syns :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pop skrev:Gillar bilarna som folk på oij oij bygger, stance:-) lägsta bil är ju tolkningsbart, den där är lägst från takhöjd, men när jag säger låg bil brukar jag tänka hur mycket luft mellan karossen och marken det är :)

Du tog väl också pris det året?
Finns så många cleana byggen och jag har ju även fått äran att medverka i jurryn flera år på Bug Run.
2009 fick jag pris men inte i den stora utsällningen men dock i GTi klubbens egen bedömning.
2010 blev dock storslam då det blev hela två priser i stora utställningen samt även då ett i GTi klubbens egen bedömning!
Börjar sakna den bilen nu när våren är på gång igen... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar