Valborg hos Skälbyligan

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
christer
Inlägg: 182
Blev medlem: 10 maj 2008, 23:00
Ort: Smidö, Sverige
Kontakt:

Valborg hos Skälbyligan

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bilder och två små filmer från Skälbyligans Valborgsåkning
http://www.odsater.se/skalbyligan/valborg/2012/
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite synd att man inte hade tid med denna åkning Masen sa att det var kanon förra året men får väl satsa på nästa vända i stället hälsn cobra <!-- </EdIndex> --></div>
christer
Inlägg: 182
Blev medlem: 10 maj 2008, 23:00
Ort: Smidö, Sverige
Kontakt:

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du är välkommen till vårat tämligen oorganiserade lilla möte Cobra!
Det som började med att bara vi gamla kompisar från förr åkte upp på tonårsbrottsplatsen, har nu eskalerat till att folk kommer från när och fjärran för att snacka skit och åka nån mil! Kul! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såg riktigt skoj ut! Synd att man bor så långt bort. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Sura
Inlägg: 919
Blev medlem: 25 mar 2008, 00:00
Ort: Surahammar
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är lite väl många Dappar där, men det är tur att du Christer bröt den trenden med din läckra "Kanon Balle:r" :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
christer
Inlägg: 182
Blev medlem: 10 maj 2008, 23:00
Ort: Smidö, Sverige
Kontakt:

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu blir jag lite nyfiken Sura. Hur visste du att jag åkte Canonballern? Var det nån från Hallstagänget på plats som jag missade? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Inlägg: 919
Blev medlem: 25 mar 2008, 00:00
Ort: Surahammar
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klantarsel !

Den syns ju på flera bilder, och jag tror inte att det finns flera likadana i landet.
Sen var det ju nån brallis som gled runt med Gul Rexen så med hjälp av uteslutnings metoden gissade jag vilt på Canonballern.
Phantomen vilade nog hemma för att inte bli smutsig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
christer
Inlägg: 182
Blev medlem: 10 maj 2008, 23:00
Ort: Smidö, Sverige
Kontakt:

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Sura skrev:Klantarsel ! Den syns ju på flera bilder,
Japp! Jag får nog skaffa starkare brillor igen! Nu när du säger det så är den ju med i nån hörna både här och där. (Å ändå e re ju jag som pysslat med bilderna.

Vill inte prata om det där nå mer.........! :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar