Min Transportmonarped

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Min Transportmonarped

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är några bilder jag tog på Monarpeden idag, med cykelkärran jag gjort och packlådoena jag fixat, inte som originallådorna, lite mindre och med lock.

(klicka för större bild)

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fränt ekipage :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan :shock: Haru fått jobb på "Stor-Coopen" :lol:

Läckert (Vågar inte visa bilderna för min fru :no_no: Då ska hon ha direkt ! <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Synnerligen intressant upphängning av den främre pakethållaren. Det övre fästet framgår tydligt men det nedre måste väl vara ett stag från pakethållaren och till styrhuvudet där lyktan vanligen brukar sitta? <!-- </EdIndex> --></div>
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fräsit Amarace! Hur långt har du ner till Borlänge? Det där ekipaget är ju som gjort för att åka på mellstaträffen.Där ryms ju tält å pilsner å hela fadderuttan! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jadu Borlänge är då iaf för långt ner :) Måste va runt 50-55mil om jag inte minns fel, så länge sen jag körde neråt i landet.

56:an, pakethållaren sitter i bakkant uppe som du ser, fram sitter den både uppe och nere i en plåt som sitter svetsad i en annan plåt som är fastsvetsad i styrstammen. Den plåten är i hela styrstammens längd. Man ser skruvarnas skallar på sista bilden. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar