Mopperallyt Rundvik 09-05-24

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Mopperallyt Rundvik 09-05-24

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tja då har man varit i Rundvik på mopperallyt i helgen.. :) tyvärr lyckades jag inte ta mig i mål med min e-type den havererade efter ungefär en mil :( surt sa räven :shock: vi försökte ge den en renovering på plats..men detta lyckades inte...det var bara puchgänget som lyckades med motorbyte under rallyts gång :wink: tror dom fuskade och hade ett helt gäng motorer med sig evildevil staff_gemini-1.gif nåja Camilla och Rikard lånade ut sin scoterett till mig så jag hade lite chans att åka moppe i alla fall stort tack till dom för detta 8)
blev ju en händelserik dag med motorras punkteringar och bogseringar :D dessutom ett besök på ett mycket trevligt samlarmuseum.. :wink: skickar lite rallybilder som smakprov på vad vi hittat på i helgen.. gav ju mersmak thumb_up

mitt eget motorras :(

Bild

en bild på en smått besviken Josefin punktering gick inge vidare för team MCB i helgen :cry:
Bild

rallyt rullar på :)
här kommer Åke smakfullt glidande :wink:
Bild

här kommer lite tröst för MCB gänget en puch bogserad av en sachs evildevil



Bild

blev ju förstås en ordentlig fika oxå :wink:


Bild

sen blev det ju museiebesök :D

Rikard funderar på om tjejen är äkta.... staff_gemini-1.gif



Bild

detta var ju ett smakprov vad vi hittat på i helgen :D <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketaren och josefine, jag lider med er, men det är bara att på med överdraget och skruva :close_call:
Rikard hon såg faktiskt levande ut :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he...känns nästan lättare att ta fram en annan moppe så länge, verkar ju som e-typen ville vila ett tag :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Esso
Inlägg: 386
Blev medlem: 19 dec 2007, 00:00
Ort: Ö-vik

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jodå, det blev en kanon dag i strålande väder :D
å 2011 med sin nyrenoverade motor med rejält begagnade grejor höll varvet runt, skramlade misstände och levde jävel men jag tog mej i mål mefipallina_yahoo.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar