Bildtråd för Skoteretter?

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
monark 50s
Inlägg: 192
Blev medlem: 20 jul 2008, 23:00
Ort: KÖPING

Inlägg av monark 50s »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På tal om däck, biltemas 90/90 10" måste ju funka? med rejsigt mönster o allt... 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Kalle
Inlägg: 84
Blev medlem: 26 sep 2008, 23:00
Ort: Nässjö

Inlägg av Kalle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha... det är därför jag kan köra med bredsladd på asfalt, o jag som trodde jag hde en vass motor. :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->haha den dagen en flinta e riktigt vass så kan nog grisar flyga, hehe, visserligen varvar min maskin något enormt så på en annan moppe skulle nog farten va högre, hehe <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den där lilla kromgrejen på framskärmen, är den original? Den saknas på min men det är ju inte det enda... :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Japp, det är original. NOS exemplar kostar skjorta och byxa på Tradera. På min var hålen för "emblemet" igenspacklat och så fick det vara. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, det känns inte som prio 1 med enblem på vår Skoteretts svårt sargade framskärm. Kanske läge för någon cool huvkråka istället...? 8) Vi får se.
Sitter vid fel dator nu, annars hade jag tänkt lägga upp bild på vår Skoterett. Å andra sidan är de enda helbilderna två år gamla, kanske läge för nytt foto? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar