Doktorns bildtråd..mysko tingestar ny mysko grunka!

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja ett stabbigt stöd så det går att sitta å cykla upp den i temp så den startar ...en sisådär 30 minuters tomtrampande :D
Det är ingen konstighet med dom här stöden dom är nog inte unik det mesta har nog uppfunnits.. Å det finns säkerligen att köpa liknande.
Men jag ville ha mina i ett kraftigt mtrl så dom håller för det mesta, jag ville även ha ett speciellt anpassat mått (bredd å höjd dvs. universal)
Å slutligen behöver jag fler än 3 å då får dom ju inte kosta så mkt penningar.. <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ett tips. Svetsa rören lite mera isär och lite grövre. Då kan man ha ett rör i det första, på var sida, med låsskruv. Då kan man justera efter behov och passar till flera fordon. <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja.. jag har gjort dom i ett mått som passar alla jag hittills provat dom på. Utformningen & mtrltjockleken gör att dom flexar fint å man drar bara isär så fjädrar dom sen tillbaka å nyper rätt bra. Börjar jag komplicera så ids jag bara göra 3-4st men tanken är god..
Här sitter det på en annan gammal skrotmoped av skitfabrikat..
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man svär inte i kyrkan... :Stop_: :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Amen 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar