Raketrallyt

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Raketrallyt

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Stort TACK till arrangörerna(Jossan och Mona), dessa Prima Donnor hade gjort ett jättejobb att ordna det här rallyt med kort marginal, för att vara ett förstagångsrally kan man bara se fram emot uppföljarna. Stort tack även till övriga deltagare som med sina ständiga garv och stora flin gjorde rallyt till en minnesvärd dag. Kul att få ansikten till namn och öknamn. Speciellt tack till vår "papparazzifotograf" som åkte fram och tillbaka för att filma. Tack även till Tommy vår "lättstressade" Dakotaförare. Tänk om det gick att hetsa fler till dumheter :D . Tack även till Fredrik, ditt långfinger till Saab:en var en höjdare. Ett par bilder ska med oxå.
Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:D DET VAR JÄTTE TREVLIGT! Tack till ALLA som var med!
Nästa raketrally blir det färre frågor och förhoppningsvis bättre väder. Kommer frörmodligen lägga det lite tidigare nästa år, men ett vårrally i maj är redan på planering.

Suddig stilstudie på Lordhelmet!
När skökan rör sig, står tekniken stilla. :twisted:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Esso
Inlägg: 386
Blev medlem: 19 dec 2007, 00:00
Ort: Ö-vik

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var väldigt roligt! :D kommer självklart på nästa rally, förhoppningsvis med en en skojigare moppe. Hade tänkt ha 1173an körbar :lol:

lägger väll upp en suddig bild på Lordhelmet jag oxå.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mmmm ser ju skitkul ut synd man hade en tråkig dag med att packa prylar för flytten... :( nå lär ju vara klart till majrallyt i allafall men får nog justera till goldenchampen lite oxå innan dess :D <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller på att tanka över bilder till tjejerna så att dom få läga ut om dom vill . annars var det härlig tur på eftermiddagen synd med vädret men det kommer flera tillfällen till sommaren då få man ta fram den gula faran (host host) 8) 8) ska konkurera med posten hehehe <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Compact3 - Tack för bilderna! De är på gång att läggas upp på hemsidan.
Hoppas gula faran är redo. Vad blir den bestyckad med?


Esso - Åh, 1173! Jag blir inte lite avundsjuk. Den skulle vara superkul att se.


Vi tänkte hotta upp E-typen lite mer till nästa år. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:mmmm ser ju skitkul ut synd man hade en tråkig dag med att packa prylar för flytten... :( nå lär ju vara klart till majrallyt i allafall men får nog justera till goldenchampen lite oxå innan dess :D
Ja, du måste ta en vända till Hörnefors. Det var riktigt kul! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Esso
Inlägg: 386
Blev medlem: 19 dec 2007, 00:00
Ort: Ö-vik

Inlägg av Esso »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Compact3 - Tack för bilderna! De är på gång att läggas upp på hemsidan.
Hoppas gula faran är redo. Vad blir den bestyckad med?


Esso - Åh, 1173! Jag blir inte lite avundsjuk. Den skulle vara superkul att se.


Vi tänkte hotta upp E-typen lite mer till nästa år.
Du behöver inte vara avundsjuk!! inte mycket att jubla över :cry:
skruttig och det fattas en hel del grejor.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men du har ju en i all fall.
Inte såg den så tokig ut. Egentligen är det väl bara en motor som fattas för att den ska gå att köra? Resten är bara kosmetika. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hmmmm jag blir ju jnästan sugen att börja på min 1173 oxå :evil: ...men som sagt inte lätt att hitta delar till dom...men du Esso vi får kanske försöka få dem att rulla till majrallyt i allafall min ser ju inte heller så mycket ut för världen.. :D <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:hmmmm jag blir ju jnästan sugen att börja på min 1173 oxå :evil: ...men som sagt inte lätt att hitta delar till dom...men du Esso vi får kanske försöka få dem att rulla till majrallyt i allafall min ser ju inte heller så mycket ut för världen.. :D
Ja, just det! Du har ju en OCKSÅ! :shock: Det var ju som att få ett finger i ögat! :wink:

Det skulle vara mäktigt med två på samma rally, det är ju inte direkt jättevanliga. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) jo men den är ju inte speciellt vacker skulle ju gå och plocka på den lite pryttlar å mojänger så den blir funktion på i allafall tills man hittar lite mer originaldelar till den skulle ju varit skoj om man fött den å rulla till det kommande rallyt :roll: ska se om det går att fixa ett under :P <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild

:D hade ju tänkt mata min golden champ med lite dopingtabletter innan rallyt så den skulle kunna se ut så här.. :evil: :evil: [/img] <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->He, he.. :twisted: Det skulle bli dra drag i den Champen. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:twisted: :twisted: gås hud på hela kroppen från top till tå riktigt fläskig sak snygg <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar