Pengfors

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Otroligt tjusigt :shock: Exakt så där ska det se ut :wink:
GRATTIS !!!!

Vad heter sjön ? (Undarar en fisketok) :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är Umeälven och fisket består av Lax, Öring, Röding, Harr, Sik, Abborre, Gädda och Lake.
Vi äger 1,6 ha av den så det behövs inget fiskekort heller. :D
Bild
(fotot taget från altanen på husets baksida) <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Umeälven Bild .......................... :cry: Suck.... (Sanslöst avundsjuk)

JUVLIGT :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fint även i vinterskrud å det ser ut att vara en rejäl pulkbacke för vinterns aktiviteter :D Å nu måste ni väl köpa en skoter så ni tar er ut i buschen kanske en Larven det är väl mest likt moppeåkning grymt roligt att bada i djupsnö å aldrig köra fast! :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
carl76
Inlägg: 1010
Blev medlem: 12 sep 2009, 23:00
Ort: Söderköping

Inlägg av carl76 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mycket fint,vilken utsikt,apropå djur,här har vi dagligen rådjur o en hjort som är framme o gräver efter äpplen under äppleträden,är väl lite svårt o hitta mat i skogen nu när det ligger 60cmsnö!tar aldrig bort några äpplen längre,dom går alltid åt på vintern! <!-- </EdIndex> --></div>
Letar efter Mustang anaconda, , cross, , cross b och cross special och TT!
Användarens profilbild
Dan L
Inlägg: 1390
Blev medlem: 24 jan 2011, 00:00
Ort: Kareby / Kungälv

Inlägg av Dan L »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Verkar vara rena paradiset , Så fint nära umeälven.

Här i Kareby har vi 2 Getter , 11 höns , 2 ankor katt o hund + att vi matar 6 rådjur , men umeälv har vi inte bara nordre älv 4 km bort. <!-- </EdIndex> --></div>
Min första moppe RAKET -> http://cylinderloppet.zoomin.se/P3244400

Lyssna På Veckans Låt ----> http://cylinderloppet.zoomin.se/A145568
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det här är våran nya familjemedlem Yngve som nyligen fått en massa nötter och frön att mumsa på.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he ser ut som yngve trivs i allra högsta grad ni har ju verkligen ett trevligt viltliv runt er... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här är våran Currecurt, (bild tagen förra året) Lite upp&nedvänt sätt att äta mat på :shock:
:lol:

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gnagare är faktiskt fräna! Tänk att ha en som husdjur ( inomhus ) :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänk på alla löss. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Värst när det gäller löss är småfåglar!
Lössen som bor på våra gnagare och fåglar lever inte på männsikan, den kan bita men de "bor inte kvar".

Lasse Väss- Vilken Ninja! Vad gör man inte för lite mat :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
PipaZ skrev:Gnagare är faktiskt fräna! Tänk att ha en som husdjur ( inomhus ) :roll:
Ja, gnagare har något fränt i sig, men råttor, möss o skit är ju ingen höjdare....Iller däremot ska jag skaffa förr eller senare...lär ju bli kul o hitta deras mat gömmor :wink:

Ekorrar är ju bara söta och trevliga o titta på..

Raketsport : Jag avundas er faktist, mycket vacker natur! <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor
Inlägg: 3443
Blev medlem: 16 jan 2010, 00:00
Ort: Norra Dalarna

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Det är Umeälven och fisket består av Lax, Öring, Röding, Harr, Sik, Abborre, Gädda och Lake.
Vi äger 1,6 ha av den så det behövs inget fiskekort heller. :D
Bild
(fotot taget från altanen på husets baksida)
Hmmm verkligen lite avis på erat paradis.....***L***... :) ....och erat boende mm, med fiske utan fiskekort
har alldrig hänt mig iaf på Lax, Öring, Röding, Harr vilken dröm, jag som älskar fiska Öring, Röding, Harr.... :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är som jag sagt förut, det är ett paradis, Så för en flugfiskare som mej, blir det mycket likt ett Storparadis, 8) <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar