PipaZ's Sprint/hyper DT! Ny cylinder, 5växlad låda? ;)

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
ilogurra
Inlägg: 1748
Blev medlem: 14 dec 2009, 00:00
Ort: Kil värmland

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev: Dt är en bra moppe att trimma,
Det där var nått nytt :wink: Inge å ha alls ju...
MT är bra motorer å trimma <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ilogurra skrev:
Raketsport skrev: Dt är en bra moppe att trimma,
Det där var nått nytt :wink: Inge å ha alls ju...
MT är bra motorer å trimma
Hon kanske inte syftade på motorn? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
ilogurra skrev:
Raketsport skrev: Dt är en bra moppe att trimma,
Det där var nått nytt :wink: Inge å ha alls ju...
MT är bra motorer å trimma
Jag måste faktiskt hålla med dig för en gång skull. :roll:

MT/MB motorer är väldigt tacksamma för trimning. :wink:

Har en 6 vxl låda som ska in i min Honda MB motor inom en snar framtid! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, nu menade jag i förhållande till en originalmotor på en veteranare.
Att MT/MB är ännu bättre må väl vara
Jag körde Yamaha i min ungdom och föredrar dom framför Honda. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, om man skulle rulla ut den o göra en start så folk får se de oxå :lol:

Edit: Sådär, filmat o klart.
Första gången jag reser med den :O
Och javet, de va ingen vidare start..... <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nuså!
http://www.youtube.com/watch?v=qwwY5LJv-xg <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra
Inlägg: 1748
Blev medlem: 14 dec 2009, 00:00
Ort: Kil värmland

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev: Jag måste faktiskt hålla med dig för en gång skull. :roll:

MT/MB motorer är väldigt tacksamma för trimning. :wink:

Har en 6 vxl låda som ska in i min Honda MB motor inom en snar framtid!
De händer inte offta 8)

Ja, du såg väl min å robins trimning på hans mt? :lol: den avgas porten :shock:

Topic nu då
Dennis nu får du allt hitta gashandtaget! :wink: detta håller inte <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->2-växlad :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Gården så på tvåan, skulle vara kul att se den på alla växlar :P <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
pangerva skrev:2-växlad :wink:
Haha
Finns inget ställe som funkar att köra på som ja hittat än iallafall.
49an e inte så populärt....
Vill hitta någon öde asfaltsväg, då kommer ja köra utan dämparen med :D
alf-johan skrev:Gården så på tvåan, skulle vara kul att se den på alla växlar :P
Hehe, finns MYCKET mer att ge på 2an, sticker vid högre varv med :D
Gött bottendrag i den cyllen oxå :)= <!-- </EdIndex> --></div>
Naeri
Inlägg: 731
Blev medlem: 18 mar 2010, 00:00
Ort: Visby

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ut att bromsa ganska dåligt :?: <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Naeri skrev:Ser ut att bromsa ganska dåligt :?:
Bromsar bara med bakbromsen, o då vill ja inte råka låsa bakhjulet.


Ska fixa frambromsen innan ja kör den igen.
Måste köpa ny kopplingswire med. samt fixa glappet i bakdämpen o spänna ekrarna ifram :)
SEN är de dags för banan :) 11 Juni ska jag antagligen till Örebro o köra! <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bilduppdatering :)

Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild
Bild


// PipaZ <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska det verkligen se ut såhär? :roll:

BildBild <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Ja, nu menade jag i förhållande till en originalmotor på en veteranare.
Att MT/MB är ännu bättre må väl vara
Jag körde Yamaha i min ungdom och föredrar dom framför Honda.
Ja , en MT är ju rena plastmoppen jämfört med en Fs1:a <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar