rotat lite hoss farmor

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

rotat lite hoss farmor

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->va hoss min farmor på påskbord och lite, så då passa ja på att rota fram farfars gammla enpetare för att se vad de var för fabrikat, allt ska finnas till den utom gnista för de är det något fel på.

som på bilden om ja inte mins fel, en Monark med Pilot motor iaf, fast ännu mer patinerad och min farfar var den ända ägaren av den.

va tror ni en sådan kan vara värd?

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det beror på skicket om den är mycket rostig eller så.
Hade du tänkt sälja den eller? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Det beror på skicket om den är mycket rostig eller så.
Hade du tänkt sälja den eller?
den är ganska rostig och skitig.

ja hade tänkt att ja ska få den att funka iaf och sen om ja tycker de är något att ha får den vara kvar.
men de är inte min typ av moped och ja har andra mopeder som ja skulle vilja ha istället så den blir troligen såld ellet bytt mot något intressant. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är de någon som vill ha en sådan?

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
NRoos
Inlägg: 2105
Blev medlem: 18 jul 2009, 23:00
Ort: Robertsfors

Inlägg av NRoos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart man vill ha men det finns varken pengar, tid eller lust just nu eller om 10 år.. Är en massa grejer på gång. Annars så är ju dom här äldre trampmopparna den klara favoriten hos mig och extra roligt är det ju med dessa specialmärken osv ( inte monarken utan den som är på bilden före tempo eller vad det nu va):D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Mattias-M
Inlägg: 885
Blev medlem: 22 okt 2010, 23:00
Ort: Finspång

Inlägg av Mattias-M »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NRoos skrev:Klart man vill ha men det finns varken pengar, tid eller lust just nu eller om 10 år.. Är en massa grejer på gång. Annars så är ju dom här äldre trampmopparna den klara favoriten hos mig och extra roligt är det ju med dessa specialmärken osv ( inte monarken utan den som är på bilden före tempo eller vad det nu va):D
hehe okej, ja min är ju då den som är nu på den senaste bilden. :)
man kanske skulle göra något speciellt med den. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar