Mellstaträffen 2011

Här kan du lägga upp bilder från mopedturer, museum, rally eller skapa en bildtråd om något speciellt
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Jag förstår inte heller vad det är för vits med att bränna däck på en Camping :shock:
Nää du är ju en tangentbordsmopedist så du gillar väl inte blårök heller <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det där var taskigt sagt(skrivit) Tompa , föresten så kan du dra åt H_e :x <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
RoRRe
Inlägg: 486
Blev medlem: 26 aug 2008, 23:00
Ort: Timrå

Inlägg av RoRRe »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Haha, ja kan tänka mig att det kan komma som en chock om man bor där och inte är beredd på det :)

Det är inga blåljus ute och snurrar där då? Med tanke på allt extra ståhej :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa och Affe får lägga ner diskussionen. Gillar man inte varandra så kan man låta bli att skriva till varandra.

Rorre - Inga blåljus alls till min förvåning. :shock:

Jag tyckte det var kul att se burn-outs och übertrimmade mopeder även om jag själv helst kör original och någon enstaka gång köpesanabola (dvs 5halva). Det är en riktig mångfald inom hobby där intresset spretar åt många olika håll, kul att se vars andras intressen ligger och vad de sysslat med i garaget. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
RoRRe skrev:Haha, ja kan tänka mig att det kan komma som en chock om man bor där och inte är beredd på det :)

Det är inga blåljus ute och snurrar där då? Med tanke på allt extra ståhej :D
Jodå det fanns blåljus där på campingen, men det va någon cyklist som var något överförfriskad dom hämta :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Det där var taskigt sagt(skrivit) Tompa , föresten så kan du dra åt H_e :x
kan ja väl, men först en sväng till småland :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:
UPD! nr 9. Källis från Smeangels


Bild
  • 1. Sorry, glömt namnet
    2. Sorry, glömt namnet
    3. Tompa
    4. Raketaren
    5. DBS
    6. MR T
    7. Cobra Karlsson
    8. S_Compact
    9. Källis från Smeangels
    10. Raketsport
    11. Levve
    12. Sorry, glömt namnet
    13. Sorry, glömt namnet
    14. Hillbilly
    15. Hasse
    16. Posch
<!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Tompa och Affe får lägga ner diskussionen. Gillar man inte varandra så kan man låta bli att skriva till varandra.

Rorre - Inga blåljus alls till min förvåning. :shock:

Jag tyckte det var kul att se burn-outs och übertrimmade mopeder även om jag själv helst kör original och någon enstaka gång köpesanabola (dvs 5halva). Det är en riktig mångfald inom hobby där intresset spretar åt många olika håll, kul att se vars andras intressen ligger och vad de sysslat med i garaget.
Va menar du, måste jag tåla påhopp, det var faktiskt inte jag som började, men Ok jag tål i alla fall inte mer från den mannen, så glöm att jag tar emot något mer, vill du hålla honom bakom ryggen med sin skitkasstning, så gärna för mej, jag stiger av forumet för gott nu, <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:
Raketsport skrev:Tompa och Affe får lägga ner diskussionen. Gillar man inte varandra så kan man låta bli att skriva till varandra.

Rorre - Inga blåljus alls till min förvåning. :shock:

Jag tyckte det var kul att se burn-outs och übertrimmade mopeder även om jag själv helst kör original och någon enstaka gång köpesanabola (dvs 5halva). Det är en riktig mångfald inom hobby där intresset spretar åt många olika håll, kul att se vars andras intressen ligger och vad de sysslat med i garaget.
Va menar du, måste jag tåla påhopp, det var faktiskt inte jag som började, men Ok jag tål i alla fall inte mer från den mannen, så glöm att jag tar emot något mer, vill du hålla honom bakom ryggen med sin skitkasstning, så gärna för mej, jag stiger av forumet för gott nu,
Jag har inte hållt någon bakom ryggen.
Tompa skrev taskig text till dig och du skrev taskig text tillbaka alltså så bad jag er båda att lägga ner. Jag kan inte alltid se till vem som börjar utan när jag kom in och läste så hade ni båda skrivit dumheter och därför så sa jag till er båda. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Alabamamannen
Inlägg: 570
Blev medlem: 05 mar 2009, 00:00
Ort: Boden

Inlägg av Alabamamannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här ska ni få en present från Alabamamannen
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Peppe^
Inlägg: 708
Blev medlem: 04 jun 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Jag förstår inte heller vad det är för vits med att bränna däck på en Camping :shock: Fast såna träffar är ju OK annars :D
Jag tycker det är höjdpunkten på hela helgen...ca 100 personer står där och kollar och applåderar, så de flesta verkar tycka det är kul.
Gillar du inte sånt kan ju du sitta och trycka i ett förtält med din saft och ge fan i att titta.
Slut på diskutionen! <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->helt rätt nu tycker jag vi sätter punkt för det här.. <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Alabamamannen"]Här ska ni få en present från Alabamamannen
Bild

Uploaded with ImageShack.us[
/quote]
Jag vill ha den gröna hinken! <!-- </EdIndex> --></div>
DBS
Inlägg: 89
Blev medlem: 03 okt 2010, 23:00
Ort: Katrineholm

Inlägg av DBS »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Alabamamannen skrev:Här ska ni få en present från Alabamamannen
Bild

Uploaded with ImageShack.us
Men det där måste vara vår sandlåda i en av klubbarna häromkring.
Det brukar vara lite trångt i den när vi har medlemsmöten :oops: . <!-- </EdIndex> --></div>
DBS
Inlägg: 89
Blev medlem: 03 okt 2010, 23:00
Ort: Katrineholm

Inlägg av DBS »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu var det ju "Foto" denna tråd skulle handla om så, lägger in en länk till VK moppers bildsida. Mest bilder från medlemmar där men även lite annat.
Det var bra packat på kärran, 11 moppar rymdes!


http://www.vk-moppers.se/bilder2011 <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar