Moped objekt Beta RR enduro -02 med ktm motorn

Pumme
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 nov 2011, 00:00
Kontakt:

Moped objekt Beta RR enduro -02 med ktm motorn

Inlägg av Pumme »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej har ett moppe objekt som står motorn är i delar men alla delar till motorn finns det som behövs är en ny kolv samt att nya lager bör monteras dessa är demonterade cylindern bör honas
ge ett bud på eländet något värde har den ialla fall hel ligger dom på runt 10000 men en ide kanske 2000? bud kan ges på boman@live.se eller telefon 073-6108494

http://uploading.com/files/e76ffb87/betarr.JPG/

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Inlägg: 1361
Blev medlem: 08 nov 2009, 00:00
Ort: Oskarshamn
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmmmm en årsmodell -02 äre 1902 då ellar? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Pumme
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 nov 2011, 00:00
Kontakt:

Inlägg av Pumme »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: 2002 är mera troligt men om du vill köpa kan jag ljuga om årsmodellen om du vill :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Inlägg: 1361
Blev medlem: 08 nov 2009, 00:00
Ort: Oskarshamn
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Pumme skrev::shock: 2002 är mera troligt men om du vill köpa kan jag ljuga om årsmodellen om du vill :)
Vill bara upplysa om att forumet är inriktat på veteranmopeder :) <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Pumme
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 nov 2011, 00:00
Kontakt:

Inlägg av Pumme »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm Jo det har jag förstått men det stod inget specefikt om mopedens ålder anledningen till att jag annonserar här är att jag haft ett flertal veteranare (tex 9 st raketare i olika utföranden)och att annonsera på andra sajter så kommer det diverse förslag om byten,prut och rätt otrevliga mail så för att slippa detta så kollade jag bara om det fanns intresse då jag tror att kunskapsfloran är bättre här än på div moppe forum där det hänger slynglar som förstör mer än dom lagar.
det kan ju finnas någon farsa som vill ha en moppe till grabben sin som fyller år till en billig peng
om annonsen inte platsar så be mig ta bort den så gör jag det
corsodispari_unsure
Mvh Rickard <!-- </EdIndex> --></div>
Roos
Inlägg: 676
Blev medlem: 27 feb 2011, 00:00
Ort: Kilafors

Inlägg av Roos »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Forumet är ju inriktat på veteranmopeder, men det finns väldigt
många saker under just "Säljes" som inte har med veteranmopeder att göra, så jag tycker personligen inte att du har gjort något fel :)

Välkommen hit, förresten! :) <!-- </EdIndex> --></div>
Pumme
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 nov 2011, 00:00
Kontakt:

Inlägg av Pumme »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
knilsknilsson skrev:
Pumme skrev::shock: 2002 är mera troligt men om du vill köpa kan jag ljuga om årsmodellen om du vill :)
Vill bara upplysa om att forumet är inriktat på veteranmopeder :)
Jag läser det som att knilsknilsson upplyser om att detta inte är bästa platsen att sälja en -02a på
Jag tror inte det var illa menat :D <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->vart finns denna då? lappland? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Pumme
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 nov 2011, 00:00
Kontakt:

Inlägg av Pumme »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sorry jag redigerade lite mkt den finns i norra stockholm (Upplands väsby)

Och jag menade inget illa när jag kunde ljuga lite om årsmodellen! jag förstod att han bara informerade i all välmening där av smiliesen efter texten

//Rickard <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar