Svalan scooter 1954

äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Svalan scooter 1954

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har bestämt mig för att släppa min kära svala fri till glädje för någon annan. Längtan efter en gammal folkabuss gör att den nu ligger på blocket. Jag har försökt att länka annonsen hit utan att lyckas, men gå in på blocket och läs den om intresse finns. Finns i Dalarna, kategori mc.
Pm:a gärna om du har ett bud!

Mvh Äckelpekkasin/Peter <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Braxmatte
Forumsponsor
Inlägg: 3559
Blev medlem: 27 okt 2009, 00:00
Ort: Hallstamoppers

Re: Svalan scooter 1954

Inlägg av Braxmatte »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
äckelpekkasin skrev:Jag har bestämt mig för att släppa min kära svala fri till glädje för någon annan. Längtan efter en gammal folkabuss gör att den nu ligger på blocket. Jag har försökt att länka annonsen hit utan att lyckas, men gå in på blocket och läs den om intresse finns. Finns i Dalarna, kategori mc.
Pm:a gärna om du har ett bud!

Mvh Äckelpekkasin/Peter
http://www.blocket.se/dalarna/Svalan_scooter_1954_41214817.htm?ca=9&w=3
Varsågod <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack och bock! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->grymt fin men ack så dyr så man får nöja sig me sin limegröna sönderrenoverade :(
om du ska sälja den lösa sadeln separat hör av dig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag kan säga så mycket att än så länge har sadeln lockat mer än själva scootern. Pm:a ett bud du om du är intresserad. Jag vet inte riktigt vad man kan förvänta sig för bud, så man vet aldrig... Annars har du väl en folkabuss att byta med :twisted: <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->12.000:-. Kan det va nå´t ?? :) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->kan ju ta den som delikvid på skoda pickupen... :whistle2:

har ju ingen folkabuss att byta med :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nja.... Det är väl inte direkt så att jag ligger sömnlös på nätterna och längtar efter en Skoda :D <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men om du vänder på det då <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det så här du menade Cobra 21.000:- :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä att du var sömnlös för att du ägde en skoda :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
cobra karlsson
Inlägg: 3236
Blev medlem: 03 dec 2008, 00:00
Ort: SMEBACKEN
Kontakt:

Inlägg av cobra karlsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tar du med en tröja åt mig till Mellsta så får du pengä där <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska försöka att fixa en, men jag tror alla är inlämnade till rockstad Falun shoppen. Finns att beställa där annars. I mitten av juli så släpps vår nya sommar-ep med låtar som: Grilla, Bo på camping, Spana på brudar, ut och ro drag, samt en nyinspelning av Tuttar överallt. Den är ett måste i varje tält eller husvagn i sommarSverige. Jag kanske tar med mig en kartong och nasar på Mellsta-campingen :D <!-- </EdIndex> --></div>
äckelpekkasin
Inlägg: 240
Blev medlem: 23 jun 2009, 23:00
Ort: Dalom, Sverige

Inlägg av äckelpekkasin »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såld :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar