Saxoped (ram m.m.) Troligen 1125

Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Saxoped (ram m.m.) Troligen 1125

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Säljes om nån är intresserad, eller bytes mot nåt annat kul (nåt till Monarped/Ilo eller Volvo).

Finns i Dorotea och bud är det som gäller (eller bytesförslag). Skicka PM eller skriv i tråden om intresse finns.

Se bild för det patinerade skicket :) Inget bakhjul är på den nu dock, det var ett monark hjul som jag behållit, ev ska jag ha kvar sadeln också.
Klicka för större bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad för Volvogrejer är du intresserad av?

Har lite diverse till amazon, bl a inredningsdelar, baksäte till Kombi, motorhuv, bakluckor, blästrade/lackade fälgar och kanske lite annat småplock.

Den var ju lite tuff den där.... <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Volvogrejjer är nog mest det som tar lite plats Mest tillbehör isåfall. Amazon har jag ingen för tillfället, så det är främst 140/164, 240/260 delar som kan vara intressant. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Lite intresserad är jag allt.... Finns det möjlighet att få ner den från Dorotea med någon "pendlare" eller så? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Lite intresserad är jag allt.... Finns det möjlighet att få ner den från Dorotea med någon "pendlare" eller så?
Inte en susning tyvärr, har en syster i Umeå, men dom har alltid fullt i bilen dom gånger hon är på besök så den skulle inte få plats :(

Du som vet, är det en 1125, eller är jag helt ute och cyklar? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jorrå, det är en 1125'a från -55-56 <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Aha, tack, då var jag inte ute o cyklade då :)

Iaf, den är absolut inte dyr, byter gärna mot nästan vad som helst som jag iaf kan ha nån nytta av. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ska kolla med min arbetskompis Jossan, han har stugan i trakten av dorotea... :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har PM!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Pälle, du har svar.

Raketaren, gör det, än så länge har dock Pälle "första tjing" (beroende på vad som bjuds då såklart). <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har ett PM :D <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var en som skulle ha den, men som aldrig kom, så den finns fortfarande till salu eller för byte. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur blev det egentligen? Vi kom inte överens om nåt byte eller hur var det, jag minns inte? <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä, det rann ut i sanden det där, vi får väl diskutera igen :)
Kom med förslag :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar