Elkonverterad Skoterett

KimT
Inlägg: 52
Blev medlem: 02 maj 2010, 23:00
Ort: Västerås

Elkonverterad Skoterett

Inlägg av KimT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har renoverat ett gammalt vrak. En ram utan motor. Blästrad och grundad med 2K och lackad med 2K Bahamagul. Jag satte in elektroniken och motorn ifrån en modern elektrisk moped. Ni kan följa renoveringen i en tråd här:

http://raketsport.forumup.se/viewtopic.php?t=3514&start=60&mforum=raketsport

Jag har lagt upp en annons på scooterklubben, som ni gärna får läsa:
http://www.scooterklubben.com/anslagstavlan/crescent-mcb-skoterett-elkonverterad

Bild

Priset är väl upp till köparen, men jag gissar att 8000 är ett vettigt utgångsbud :D <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Inte ska du väll göra dig av med pärlan?? :( Ska du köpa nått nytt? <!-- </EdIndex> --></div>
KimT
Inlägg: 52
Blev medlem: 02 maj 2010, 23:00
Ort: Västerås

Jag gillar att bygga

Inlägg av KimT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jo, jag ska sälja... Jag gillar byggandet väldigt mycket, men att köra är inte alltid min grej. Jag hoppas att någon vill ta väl hand om henne.

Jag har hittat en Vespa Touring från 1960 som jag tänkte pyssla med i vår. Planen är väl att den också ska få samma behandling som skoteretten, förutom att den kom med originalmotorn som jag tycker har rätten att få finnas kvar. Det blir någon slags renovering av klassisk stil alltså. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Snygga bilder du tagit! <!-- </EdIndex> --></div>
KimT
Inlägg: 52
Blev medlem: 02 maj 2010, 23:00
Ort: Västerås

Inlägg av KimT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack så mycket! :) Har varit lite av en hobby några år, och när denna blev klar så ville jag ju ta kort som gjorde henne rättvisa :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar