Membran cylindrar

vetranladan
Inlägg: 65
Blev medlem: 21 okt 2011, 23:00

Membran cylindrar

Inlägg av vetranladan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Membran cylindrar till sachs med nya membran i dom <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->pris då? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
G-son
Inlägg: 1056
Blev medlem: 10 aug 2009, 23:00
Ort: Vimmerby

Inlägg av G-son »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Och skick? <!-- </EdIndex> --></div>
vetranladan
Inlägg: 65
Blev medlem: 21 okt 2011, 23:00

Inlägg av vetranladan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Den ena är näst intill ny bara fin . Den andra har väl nåt år på nacken men lika fin är den tycker jag . Kompletta med insug självklart <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bilder som visar cyllarna och membranen skulle var fint, så man slipper "köpa grisen i säcken" <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
vetranladan
Inlägg: 65
Blev medlem: 21 okt 2011, 23:00

Inlägg av vetranladan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.tradera.com/membran-cylinder-sachs-nytt-membran--auktion_302510_147017516 <!-- </EdIndex> --></div>
Amarace
Inlägg: 2189
Blev medlem: 24 nov 2009, 00:00
Ort: Dorotea, Lapplands Sydport

Inlägg av Amarace »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför sätta ut en annons här och sedan hänvisa till Tradera?

Kanske bara jag som ogillar det, tycker att en annons är en annons, Tradera är en auktion och ska länkas ifrån ALlmänt snack istället.
(och bryter väl förövrigt mot traderas regler att annonsera ut något som redan ligger som en Auktion)

Sedan (medans jag är igång o gnäller :) ) så borde väl en cylinder som ska påstås vara som ny inte ha så synliga smårepor i loppet? <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hejsan Amarace du är på humör ikväll? :D

Det var rätt bra säljbilder tycker jag. Så småningom ska jag experimentera med sådant. Digitalkamera är toppen och ger många möjligheter.

Även om "Vetranladan" var ett misstag (enligt honom själv) så tycker jag det är genialiskt att utesluta en vokal och låta betraktaren underförstå namnet ändå. Det ger direkt en personlig kontakt som känns unik. Att man sedan med ett så udda namn alltid hamnar först bland sökresultat är ju precis ingen nackdel i affärssammanhang.... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
vetranladan
Inlägg: 65
Blev medlem: 21 okt 2011, 23:00

Inlägg av vetranladan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag få tackar så mycket 56:an för dom vänliga orden ! Jo vist blir bilderna bra !:) du följer väl mig blogg va ;) ?

Och repor är de inte i cylindern självklart är den använd och att de uppstår en förändring i meta en vid tempraturshöjning . Jag överförde länkern lite snabbt så man kan se va de är för cylindrar och de är den ena av dom . <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Amarace skrev:Varför sätta ut en annons här och sedan hänvisa till Tradera?

Kanske bara jag som ogillar det, tycker att en annons är en annons, Tradera är en auktion och ska länkas ifrån ALlmänt snack istället.
(och bryter väl förövrigt mot traderas regler att annonsera ut något som redan ligger som en Auktion)

Sedan (medans jag är igång o gnäller :) ) så borde väl en cylinder som ska påstås vara som ny inte ha så synliga smårepor i loppet?
håller med
en annonserad vara ska man väl kunna köpa, inte bli länkad från.

jag ringde på den där 1256:an som är "till salu" på blocket men han hänvisade till tradera :twisted:
Å som vi sagt förut här på forumet: Tradera skiter väl i det <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
vetranladan skrev:......du följer väl mig blogg va :wink: ?.....
:oops: Har tittat några gånger men mest är jag här...

Ska du ha bord med grejer på Emmabodamarknaden den 28:e? <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har du bilder på dom andra då? Dom som du säljer här? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Ari
Inlägg: 111
Blev medlem: 21 nov 2008, 00:00
Ort: Borlänge

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Känns som ett högt pris på en så medioker cylinder :roll:

Då är de väl bättre investerade pengar på en K-star 60 cc istället som jag ser det.

Vill man ha bättre effektuttag från en "membran-cylinder" så finns det annat ( iofs för mer pengar ) :roll:

Polini Evolution 70 cc med lite hemslöjd ( utan svetsning i blocket )
Bild

Bild

God för 106 km/tim på senaste top-speeden i motvind :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Spacern ser lite skum ut i bakkant, är det något för reedet? <!-- </EdIndex> --></div>
Ari
Inlägg: 111
Blev medlem: 21 nov 2008, 00:00
Ort: Borlänge

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
SachsMekarn skrev:Spacern ser lite skum ut i bakkant, är det något för reedet?
En "kloss" för "mellanrummet" mellan spacern och blocket pga "insuget" i cylindern som går direkt ner i vevhuset från cylindern. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar