Nåt för den med stor plånbok

turbozoo
Inlägg: 86
Blev medlem: 08 okt 2008, 23:00

Nåt för den med stor plånbok

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://www.blocket.se/vi/20851987.htm?ca=2_s

Där är ett riktigt praktexemplar men man måste ha en väldigt putande ficka dock :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sånt man bara kan drömma om 22_yikes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har sett den live och det är en väldigt bra renovering! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

?

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Var det möjligen en Puch Cross från 090-området? <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var P O Åbergs pu...ck av nån ovanlig modell, vilket riktnummer vet jag inte. Men den va inte rostig som pu...ckarna brukar <!-- </EdIndex> --></div>
turbozoo
Inlägg: 86
Blev medlem: 08 okt 2008, 23:00

Inlägg av turbozoo »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->japp en minutiöst renoverad puch cross i 090 området. <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja den var verligen superfin, såg den live lördagen innan den annonserades ut. Får hoppas han fick begärt pris för den... <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar