Yamaha DT50MX Trimmad o "stylad" Fint bruk

PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Yamaha DT50MX Trimmad o "stylad" Fint bruksskick!

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu kommer ytterliggare en sådan här "löjlig" skriven annons enligt er gubbar o käringer :)

Vara: Yamaha DT50MX
Årsmodell: 92
Pris: 5500kr, BVSA.
Övrigt; Står tillräckligt där nere :)
Varan/varorna återfinns i: Bollerup, Tomelilla i Skåne!
Du kontaktar mig via: Tråden, PM
Kan jag skicka varan?: NEJ. Kan frakta den inom en 2 milig radie, alltså till ca Ystad/simrishamn




Hej!
Säljer nu min Yamaha DT50MX då ja behöver pengar till alla mina andra förbannade fordon...
Lacksläpp på ramen tyvärr, någon liten bula i tanken, sprucket mätarhus men skall funka finfint iallafall.
Bra bromsar både fram o bak. Ägaren innan hade ner den i delar och renoverade den.
Koppling som inte är gammal alls osv.

setup.
eurokit 70cc 45mm (portad)
20mm äkta mikuni
14-50 drevning
2,5mm planad topp
sportluftsfilter
jamarcol rör.

Följer med en hel del extradelar, går att göra original för den som är intresserad av det. Just nu gör den väl ca 90 :)
Tar en bild från förra ägaren PGA jag har bara en på min gamla telefon som är kaputt. Lite skrapmärken o andra småskavanker finns det såklart. Inte årets modell på moped direkt.
Finns lite småfix just nu men skall försöka hinna åtgärda så mycket jag hinner ( Antagligen allt )

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Perfekt till 15åringen som man vill lura till o bli veteranintresserad kanske? :) <!-- </EdIndex> --></div>
johanLP
Inlägg: 48
Blev medlem: 14 jan 2012, 00:00

Inlägg av johanLP »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
PipaZ skrev:Perfekt till 15åringen som man vill lura till o bli veteranintresserad kanske? :)
Ja så började min "karriär". Hade en DT när jag var 15 och kör nu en gammal Mustang. <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
johanLP skrev:
PipaZ skrev:Perfekt till 15åringen som man vill lura till o bli veteranintresserad kanske? :)
Ja så började min "karriär". Hade en DT när jag var 15 och kör nu en gammal Mustang.
Härligt, en annan började nog med en plastpulka som man bytte mot en forshaga chopper. Nu kör jag allt möjligt ^^ <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar