MCB delar m.m. till salu.

Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

MCB delar m.m. till salu.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag och polaren (jimmy lillsund på forumet) har lite prylar som vi tänkte sälja av.
Hans farsa har tillverkat nya svingkåpor till compact med flera och dessutom till husqvarna holmare 1273 m.fl. Laserskurna och bockade med samma radie som originalet. bulorna är inte svetsade på bild utan bara monterade löst eftersom att han inte hade någon färdig kåpa liggandes. Compact kåpan är som ni ser inte heller helt klar och det nedre hålet får man borra själv eftersom att det alltid är på olika höjd. Vill ni köpa en kåpa så ta det via PM.

Membrancylindern är utan membran, orörda portar 38mm, bör honas men inga repor. 150:-

20mm mikuni kopia komplett. 250:-

Motorbåge till e-typ reserverad till raketaren eftersom att han var intresserad förut. Den är nopprig och har en bula.

Motorbåge NOS till k50, 350:-
Pakethålare ks50? BUD.
Sadel till Zündapp combinette? kapade fästen under. bud.

Nytillverkade fotbryggor med laserskurna fästöron Gjorda efter originalet med hål för sprinten till bromspedalen finns två och treväxlad, det är en nyzinkad brygga bredvid dom eftersom att dom ska in på zink så att man ser hur dom ser ut helt färdiga, den förzinkade fotbryggan är till två växlad fot och är också till salu.

Biggerbaklyse till f50 m.fl. med fäste, lite nopprig inuti, helt glas. BUD.

puch maxi/montana? cylinder med topp BUD.

Jag ska ta nya bättre bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har sett plåtarna och fotbryggorna live, Riktigt bra gjort. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: MCB delar m.m. till salu.

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Wiklund skrev:Jag och polaren (jimmy lillsund på forumet) har lite prylar som vi tänkte sälja av.
Hans farsa har tillverkat nya svingkåpor till compact med flera och dessutom till husqvarna holmare 1273 m.fl. Laserskurna och bockade med samma radie som originalet. bulorna är inte svetsade på bild utan bara monterade löst eftersom att han inte hade någon färdig kåpa liggandes. Compact kåpan är som ni ser inte heller helt klar och det nedre hålet får man borra själv eftersom att det alltid är på olika höjd. Vill ni köpa en kåpa så ta det via PM.

Membrancylindern är utan membran, orörda portar 38mm, bör honas men inga repor. 150:-

20mm mikuni kopia komplett. 250:-

Motorbåge till e-typ reserverad till raketaren eftersom att han var intresserad förut. Den är nopprig och har en bula.

Motorbåge NOS till k50, 350:-
Pakethålare ks50? BUD.
Sadel till Zündapp combinette? kapade fästen under. bud.

Nytillverkade fotbryggor med laserskurna fästöron Gjorda efter originalet med hål för sprinten till bromspedalen finns två och treväxlad, det är en nyzinkad brygga bredvid dom eftersom att dom ska in på zink så att man ser hur dom ser ut helt färdiga, den förzinkade fotbryggan är till två växlad fot och är också till salu.

Biggerbaklyse till f50 m.fl. med fäste, lite nopprig inuti, helt glas. BUD.

puch maxi/montana? cylinder med topp BUD.

Jag ska ta nya bättre bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild


självklart köper jag ju störtbågen till e-typen.. 8) wiklund.. pm a vad den kostar... :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Vespen
Inlägg: 96
Blev medlem: 14 okt 2011, 23:00
Ort: Vårgårda

Inlägg av Vespen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Givetvis så köper jag baklampan, ge mig kontonr så sätter jag in pengarna :wink:

Vespen / Väntar på pm :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Inlägg: 371
Blev medlem: 01 feb 2009, 00:00
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Vad kostar en fotbrygga för 3-pet utan zink? <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Baklyset sålt till vespen! <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Reedcylindern troligtvis också såld. <!-- </EdIndex> --></div>
tture
Inlägg: 1408
Blev medlem: 07 maj 2009, 23:00

Inlägg av tture »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->fina delar Wiklund.vad ska du köpa nu .. :wink:
om du springer på han i skogen så ta hem den där k50 tanken modell äldre <!-- </EdIndex> --></div>
Wiklund
Inlägg: 677
Blev medlem: 09 nov 2009, 00:00
Ort: Västerås, Hallstamoppers.

Inlägg av Wiklund »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Körkort.. :wink: Ja jusst jävlar, de va ju martti också. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Wiklund skrev:Körkort.. :wink: Ja jusst jävlar, de va ju martti också.
Vad kostar en sådan, 600kr? 8) <!-- </EdIndex> --></div>
lymmel
Inlägg: 63
Blev medlem: 11 feb 2012, 00:00
Kontakt:

Inlägg av lymmel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
SachsMekarn skrev:
Wiklund skrev:Körkort.. :wink: Ja jusst jävlar, de va ju martti också.
Vad kostar en sådan, 600kr? 8)
är du en sån däringa pappa betalar eller...jag som normal människa fick ge 12.000kr i runda slängar på körskola <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du har PM Wiklund :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var då ett fasligt "jag har PM,du har PM....det finns ju en tråd för PM...skärpning :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pälle
Inlägg: 2954
Blev medlem: 28 mar 2009, 00:00
Ort: Örnsköldsvik

Inlägg av Pälle »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Det var då ett fasligt "jag har PM,du har PM....det finns ju en tråd för PM...skärpning :wink:
:lol: <!-- </EdIndex> --></div>
piraten68
Inlägg: 5
Blev medlem: 18 jun 2012, 23:00
Kontakt:

Re: MCB delar m.m. till salu.vad kostar svingkåpor till1273

Inlägg av piraten68 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Wiklund skrev:Jag och polaren (jimmy lillsund på forumet) har lite prylar som vi tänkte sälja av.
Hans farsa har tillverkat nya svingkåpor till compact med flera och dessutom till husqvarna holmare 1273 m.fl. Laserskurna och bockade med samma radie som originalet. bulorna är inte svetsade på bild utan bara monterade löst eftersom att han inte hade någon färdig kåpa liggandes. Compact kåpan är som ni ser inte heller helt klar och det nedre hålet får man borra själv eftersom att det alltid är på olika höjd. Vill ni köpa en kåpa så ta det via PM.

Membrancylindern är utan membran, orörda portar 38mm, bör honas men inga repor. 150:-

20mm mikuni kopia komplett. 250:-

Motorbåge till e-typ reserverad till raketaren eftersom att han var intresserad förut. Den är nopprig och har en bula.

Motorbåge NOS till k50, 350:-
Pakethålare ks50? BUD.
Sadel till Zündapp combinette? kapade fästen under. bud.

Nytillverkade fotbryggor med laserskurna fästöron Gjorda efter originalet med hål för sprinten till bromspedalen finns två och treväxlad, det är en nyzinkad brygga bredvid dom eftersom att dom ska in på zink så att man ser hur dom ser ut helt färdiga, den förzinkade fotbryggan är till två växlad fot och är också till salu.

Biggerbaklyse till f50 m.fl. med fäste, lite nopprig inuti, helt glas. BUD.

puch maxi/montana? cylinder med topp BUD.

Jag ska ta nya bättre bilder.

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild

Bild
<!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar