Kolla här EKF fantaster.

Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Kolla här EKF fantaster.

Inlägg av Hasse »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->http://shop.textalk.se/se/artgrp.php?id=11081&grp=995558 <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hur kan man tro att den där motorn troligtvis aldrig varit delad på..hehe man ser ju klart o tydligt att skruvmejseln ristat spår runt halva skruvhålet och att mejseln sluntit...
Sen finns det ju nya skruvsatser att köpa...
Nåja - prismässigt är det iaf rätt bra må jag säga oavsett delning eller ej.
Kanske man lägger ett anbud :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mums.... :drewl: men har ju tyvärr för lite slant att köpa motorn..men den skulle ju suttit gott på nån av mopparna.. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Varför köpa den , när man ger under 5 om man köper en likadan på Ebay ? (bara för att jag skrev det fanns det en dyr där :lol:

Gillar "genomkollad"
och sen står det "Motorn har troligen aldrig varit delad på"

Sachs växlar går väl alltid i när man testar på bänk , om dom sen hoppar ut när man startar upp den är en annan sak <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
S_Compakt skrev:Varför köpa den , när man ger under 5 om man köper en likadan på Ebay ? (bara för att jag skrev det fanns det en dyr där :lol:

Gillar "genomkollad"
och sen står det "Motorn har troligen aldrig varit delad på"

Sachs växlar går väl alltid i när man testar på bänk , om dom sen hoppar ut när man startar upp den är en annan sak
de där känner ja igen efter min motor. på bordet klicka växlarna kanon men när man kör så känner man att de krävs lite er justering innan man e nöjd. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En undran varför är det ingen typ plåt på motorn det brukar bara vara fläktkylda som ser så där. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar