Luftburk Cyclemaster (KÖPT)

Dixie king
Inlägg: 31
Blev medlem: 05 feb 2012, 00:00
Ort: Kalix

Luftburk Cyclemaster (KÖPT)

Inlägg av Dixie king »

Behöver ett luft filter till min engelsk byggda Cyclemaster 16mm hål där man skruvar fast den (Amal förgasare)med chokespjäll
Senast redigerad av Dixie king den 29 feb 2016, 21:06, redigerad totalt 1 gånger.
Cyclemaster_51
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 feb 2016, 13:42

Re: Luftburk Cyclemaster

Inlägg av Cyclemaster_51 »

Hej, är det fortfarande aktuellt? Har en luftburk till övers, kan mäta dimensioner men tror det är den engelska modellen. Skicka ett PM!
Dixie king
Inlägg: 31
Blev medlem: 05 feb 2012, 00:00
Ort: Kalix

Re: Luftburk Cyclemaster

Inlägg av Dixie king »

För ungefär ett år sedan fick jag tag i en luftburk. Jag trodde att tråden försvann efter ett tag.Så jag har inte ändrat till ´köpt´ men vad som verkar vara svårt att få tag i är kolvringar till Lohman diesel där tar jag gärna emot tips. Jag har hittat en Tysk firma som säljer Råämnen som man får fila till själv (Victoria.De) . Men tack för tipset om luftburken
Cyclemaster_51
Inlägg: 12
Blev medlem: 29 feb 2016, 13:42

Re: Luftburk Cyclemaster (KÖPT)

Inlägg av Cyclemaster_51 »

Du har ingen flottör eller en bild på bef flottör? Har en från en annan modell som ser ut att passa i diameter men ej säker på om höjden är korrekt.
Dixie king
Inlägg: 31
Blev medlem: 05 feb 2012, 00:00
Ort: Kalix

Re: Luftburk Cyclemaster (KÖPT)

Inlägg av Dixie king »

Ska kolla hjulet är i ett sommarhus så det blir inte så fort att fara dit. Och så har vi 75cm snö här hos oss men jag måste dit i andra ärenden (kan ta någon vecka)
Skriv svar