Skivbroms f50 eller compact 6 bult

almen
Inlägg: 36
Blev medlem: 05 sep 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Skivbroms f50 eller compact 6 bult

Inlägg av almen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är det någon som har en Skivbroms f50 6 bult , troligtvis lika till compact
köper även bromsoket och handbroms hantaget med oljekopp
hör av er om ni har något av det
mvh Almen
070--7772926 <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Köp en satts till nån plastbalja,
billigare än klossarna till F50 om du hittar nån, se bara till att bultdelningen är lika <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Inlägg: 919
Blev medlem: 25 mar 2008, 00:00
Ort: Surahammar
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag såg att du hade skrivit i våran gästbok på Hallsta Moppers sida, och frågat om broms prylar till F50.

När jag gjorde iordning min F50 så köpte jag komplett bromsok med slang och handtag till en Baotian på Tradyra för 150:- helt nytt.
Skivan var det bra skick på så den fick vara kvar, men nu så har den blitt lite krokig för det vibrerar när jag bromsar.

Så nån dag när jag får lite tid över så ska jag plocka bort skivan och rita av den.
Sen ska den ritas upp i ett CAD program, så får en polare vattenskära ett gäng åt mig.
Tanken är att lägga in nån frän text i skivan, eller bara en massa kyl hål.

Idéer finns det massor av, det är bara tiden som sätter gränsen just nu.... <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
almen
Inlägg: 36
Blev medlem: 05 sep 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

snabba på

Inlägg av almen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->hej
OK den iden var inte så dum . finns inga nya skivor så kan du fixa det så skulle du säkert kunna tjäna en slant på det.
vad ska man ha för matrial i skivan ?
jag jobbar på SSAB Borlänge och jag tror att vi har en laser skärare någonstans på jobbet . ska kontrolera det .

ps jag lovar att om du fixar en skiva som det står halsta på ,så ska jag köra med den och vara stolt :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar