Iphone 4 kopia

Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Iphone 4 kopia

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Obs! Telefonen är bara startad, för att kolla att allt funkar.

Mobilen är en kopia av Iphone 4, olåst och ny i kartong.
2 batterier,USB-laddare+ stickpropp(USA),hörlurar.
Svenska menyer.
Inköpt i USA.

500kr eller bytes mot förslag
Skickas om köparen betalar frakten....

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
stefan
Inlägg: 98
Blev medlem: 24 okt 2008, 23:00

Inlägg av stefan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Funkar den med 3?
Gör den det köper jag den till grabben! <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
stefan skrev:Funkar den med 3?
Gör den det köper jag den till grabben!

är oklart om den är såld eller inte, fått massor av spekulanter, men hör av mig så snart jag vet. mvh <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->OK, telefonen är kvar, så först till kvarn får ta den... <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Såld. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Inlägg: 1361
Blev medlem: 08 nov 2009, 00:00
Ort: Oskarshamn
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:Såld.
Vet du om dessa "kopior" av Iphone går att köpa i sverige? <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
knilsknilsson skrev:
Neifelheim skrev:Såld.
Vet du om dessa "kopior" av Iphone går att köpa i sverige?
Syrran har en oxå, men är du säkert att du vill göra affärer med mig? Enligt pangerva så duger ju inte jag eller mina prylar. <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Användarens profilbild
knilsknilsson
Forumsponsor
Inlägg: 1361
Blev medlem: 08 nov 2009, 00:00
Ort: Oskarshamn
Kontakt:

Inlägg av knilsknilsson »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:
knilsknilsson skrev:
Neifelheim skrev:Såld.
Vet du om dessa "kopior" av Iphone går att köpa i sverige?
Syrran har en oxå, men är du säkert att du vill göra affärer med mig? Enligt pangerva så duger ju inte jag eller mina prylar.
Om jag vill göra affärer med dig? Har du fler iphones till salu? <!-- </EdIndex> --></div>
Adam Karlsson

Volvo 142 1969
Crescent Saxoped 1139 Sport 1959
Crescent 2000 1958
Crescent Autoped 1955
Apollo Motorette 1957
Zündapp Combinette 1954
Diverse Veterancyklar
https://photos.app.goo.gl/LvU8Uka8xyXbk2GL7
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:
knilsknilsson skrev:
Neifelheim skrev:Såld.
Vet du om dessa "kopior" av Iphone går att köpa i sverige?
Syrran har en oxå, men är du säkert att du vill göra affärer med mig? Enligt pangerva så duger ju inte jag eller mina prylar.
Lägg ner attityden näffelhjälmen - onödigt med långrandigt beteende för pangerva är en snäll man 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:
Neifelheim skrev:
knilsknilsson skrev:
Neifelheim skrev:Såld.
Vet du om dessa "kopior" av Iphone går att köpa i sverige?
Syrran har en oxå, men är du säkert att du vill göra affärer med mig? Enligt pangerva så duger ju inte jag eller mina prylar.
Lägg ner attityden näffelhjälmen - onödigt med långrandigt beteende för pangerva är en snäll man 8)
Attityden? Till och börja med så kan du ju stava mitt namn rätt, för du är ju inte "rolig" även om du sitter och småfnittrar åt att du stavar mitt namn fel.

Angående min Attityd, så sa han aldrig emot att han var en översittare, så där kom det fram...."jag är bättre än dig pga jag har mer pengar än dig" stilen....Snäll man? Vart då? när han sover eller? <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är lugnt Näffelhjälm,jag lämnar denna fortsatta lågpresterande form
av att tangentknattrandes brevledes utan innehållsfattigt meningslöst förmedlandes av ihopsatta bokstäver till innehållslösa rader ge mig själv
en eloge för att jag lägger ner vidare talk to my hand snack.....om du förstår... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Grannen skrev:Det är lugnt Näffelhjälm,jag lämnar denna fortsatta lågpresterande form
av att tangentknattrandes brevledes utan innehållsfattigt meningslöst förmedlandes av ihopsatta bokstäver till innehållslösa rader ge mig själv
en eloge för att jag lägger ner vidare talk to my hand snack.....om du förstår... :wink:
Antingen håller du käft, och slutar skriva till mig / Om mig, eller så dra du åt helvete. bara o välja. Jag har tröttnat på folk som du och pangerva, "vi är bättre än dig för vi har pengar och är 50+", och nyss var jag ju nasare....Gå och klappa en ren eller något. Ajöken! <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
bigge
Inlägg: 1183
Blev medlem: 09 jan 2011, 00:00
Ort: kungälv

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->är väll ingen fel på å vara 50 + :D vissa personer klarar man bara inte av vet pricis. kan inte säga annat än finns det nå goare gubbar än de som verkligen är ett orginal :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren
Inlägg: 1068
Blev medlem: 16 maj 2009, 23:00
Ort: Norra Uppsala

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är visst någon som vaknat på fel sida i dag.... 8)
Tänk på att detta är ett mopedforum där man dryftar sina erfarenheter av våra kära gamla moppar. Jag tycker det är tråkigt att läsa inlägg där några uppenbarligen har kommit på kant med varandra. Om ni ska munhuggas så kan ni göra det via PM, så slipper vi läsa eländet.
Nog om det. Ha en bra kväll, håll om varandra och tänk på att snart är det varmt nog att ta fram moppen och dra en repa i den ljumma sommarkvällen! <!-- </EdIndex> --></div>
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
bryggaren skrev:Det är visst någon som vaknat på fel sida i dag.... 8)
Tänk på att detta är ett mopedforum där man dryftar sina erfarenheter av våra kära gamla moppar. Jag tycker det är tråkigt att läsa inlägg där några uppenbarligen har kommit på kant med varandra. Om ni ska munhuggas så kan ni göra det via PM, så slipper vi läsa eländet.
Nog om det. Ha en bra kväll, håll om varandra och tänk på att snart är det varmt nog att ta fram moppen och dra en repa i den ljumma sommarkvällen!
Vaknat på fel sida, det gör jag aldrig. Men just det att någon som är äldre och ska vara "visare" ska trycka ner andra....det får mig o bli tokig.

Nåväl, jag har lovat och inte munhuggas mer med ovanstående....och jag önskar dig detsamma :) <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
Skriv svar