raket mot ??

NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

raket mot ??

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->tänkte mest för skoj skull se om någon har någon moped som kanske e lättare att finna delar till än raketen? min ekonomi är låg så ja känner att ja ej kommer kunna komplettera raketen! byte rakt av e intressant. ev kan ja lägga några kronor emellan. min raket finns i annan tråd. vet ju att jag ej gav så mkt för den men saker o ting har ju symboliska värden ändå. mer än jag gav e den ju värd iaf. tala om vad ni har via pm. inge toppmodernt skit bara!!

//Niklas. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä kom igen nu Niklas. Behåll raketarn ett tag till. Det är inte så jävla
svårt som man kan tro att hitta delar. Men se det som ett lite längre projekt ,det dyker upp delar till rätt pris bara man har lite tålamod
å håller ögonen öppna.Det är ju det som är halva tjusningen- att leta delar på skrotmarknader osv. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ekonomin finns ju dessvärre ej till detta. samt att denna borde ev hamna hos ngn som har mer tålamod att fina delar samt kanske redan har delar i färger som stämmer med mopeden. alternativt renovera den med lack o allt! får se om man får ngt erbjudande annars får den stå där den står! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men om du kan tänka dig att lägga pengar imellan, e de inte då värt att ha kvar den å lägga pengarna på delar, då den ändå inte kostar nått när den bara står?
Och du gav ju inte allt för sura pengar för den så de e ju en säker inkomstkälla om du en dag tröttnar på den.... för de kan du väl inte redan ha gjor?

Och så måste jag hålla med Levve, att leta å finna sina delar e ju halva tjusningen, så kämpa du på ett tag till för raketare e ju ingen "omöjlig" moppe att få ihop. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->blir att sälja den. lånade några kronor av min snälla bror nu ikväll o for o köpte en mer eller mindre komplett stummis. skall lägga energin på den istället. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slänger upp tråd i säljes!! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Skriv svar