Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
JoNo
Forumsponsor
Inlägg: 851
Blev medlem: 22 okt 2014, 09:16
Ort: Bollnäs kommun

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av JoNo »

musköchrister skrev:efter en pissdag på jobbet blev man lite gladare när man kom hem och hittade ett litet paket från Italien utanför garaget :D
Är det en sån där snygg en som börjar på Gil... och slutar ..ail? :D
musköchrister
Inlägg: 1512
Blev medlem: 30 dec 2010, 00:00

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av musköchrister »

helt rätt gissat :D
Användarens profilbild
Hynboholm
Forumsponsor
Inlägg: 2257
Blev medlem: 02 apr 2013, 22:59
Ort: Wermland.

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av Hynboholm »

musköchrister skrev:efter en pissdag på jobbet blev man lite gladare när man kom hem och hittade ett litet paket från Italien utanför garaget :D
Trevligt med stora, hårda paket!
Peter Holbrant
Forumsponsor
Inlägg: 815
Blev medlem: 26 feb 2016, 22:08

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av Peter Holbrant »

Då vart det paketdags!! Fick hem lite grund o topplack idag Porsche bahamas gelb 6605!!
gelb.jpg
Passade på beställa mig en ny spruta igår en lite mindre tänkte minska på onödigt spill lackerar trots allt
sällan bilar numer och denna med 0,8 munstycke bör räcka om nu inte bara koppen är för liten..
s-l1600.jpg
Kan i alla fall påstå att att jag gillar nog gulorange för blir nu 3e fordonet i den färgen.. Dess utom tänkte jag lacka skoterett:ens fälgar
samt en rand på benskydd av lackrester så blir så småningom 4a fordon i gulorange nyans...
vo1.jpg
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor
Inlägg: 5459
Blev medlem: 15 sep 2012, 23:00
Ort: Västerås

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av Micke S »

Det måste vara roligt att kunna lacka och få det så fint, det är ju kronan på verket.

När jag ser den trevliga bilden kommer jag spontant att tänka på en scen i filmen Rivierans Guldgossar, se 2:04, utan att göra några liknelser i övrigt. En annan favoritscen i den filmen är när Steve Martin sitter och äter med en lapp för ögat och har fått en kork på gaffeln för att inte sticka ut sitt andra öga också av misstag :)

Hoppas du har sinne för humor så att det inte blir ett ilsket PM till Admin om mitt inlägg :P

Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
Peter Holbrant
Forumsponsor
Inlägg: 815
Blev medlem: 26 feb 2016, 22:08

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av Peter Holbrant »

Haha nä då vad finns att ta illa upp för sällan man jämförs med om även något långsökt en filmkändis.. Ps lacka är egentligen inte svårt det är underarbete som är i alla fall tråkigt!!
I övrigt kommer du långt med god belysning och gör om gör rätt ifall de skiter sig.. Däremot ser jag inte fram emot att förlänga min sidovagn blir liksom ett måste till våren för barnen växer som ogräs..
en förlängning drar med sig såpass mycket att jag kanske skulle nöja mig med piffa upp den å tradera ut den å bygga ett nytt ekipage men de tar emot minst lika mycket suck..
fa7.jpg
Användarens profilbild
JoNo
Forumsponsor
Inlägg: 851
Blev medlem: 22 okt 2014, 09:16
Ort: Bollnäs kommun

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av JoNo »

musköchrister skrev:helt rätt gissat :D
Bild bild bild! :mrgreen:
musköchrister
Inlägg: 1512
Blev medlem: 30 dec 2010, 00:00

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av musköchrister »

du får 2 tom.om du är sugen hör av dig.läggs på blocket till helgen.väntar hem en enduro som jag nog hellre sparar :D


Bildadult picture hosting


Bildgifs upload
Användarens profilbild
JoNo
Forumsponsor
Inlägg: 851
Blev medlem: 22 okt 2014, 09:16
Ort: Bollnäs kommun

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av JoNo »

Oooh sicken snygg slider_score.gif

Lite dåligt med klirr i kassan nu, men skicka PM med prisuppgifter :D
Nymans2013
Inlägg: 801
Blev medlem: 20 okt 2009, 23:00
Ort: Oskarshamn

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av Nymans2013 »

Peter Holbrant skrev:
fa7.jpg
Har sett detta ekipage flera gånger, har du någon byggtråd på den?
Har inte vettet att sluta med moppar.
Peter Holbrant
Forumsponsor
Inlägg: 815
Blev medlem: 26 feb 2016, 22:08

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av Peter Holbrant »

Nymans2013 skrev:
Peter Holbrant skrev:
fa7.jpg
Har sett detta ekipage flera gånger, har du någon byggtråd på den?
nja byggtråd och byggtråd!! Det hanns inte riktigt med!! Tog ungefär all ledig tid under två månader att bygga ihop dvs 2 helger och kvällar 18-24 varannan vecka..
Dock gjorde jag en liten sammanfattning http://www.raketsport.com/forum/viewtop ... ed#p250168" onclick="window.open(this.href);return false;

Ändå den väcker jäkligt mycket uppmärksamhet men bara min favorit när jag har barnen lite tråkigare köra 3hjul men jäkligt praktisk ta på loppisrundor på lediga lördagar med fint väder...
utan Barn kan man ju knatta omkring runt 60-65??... Men till rallyn undviker jag den. Vill helst välja vägar själv inte mycket till offroad eller grusvägar.. Perfekt på glass bad och shoppingrundor..
Användarens profilbild
JoNo
Forumsponsor
Inlägg: 851
Blev medlem: 22 okt 2014, 09:16
Ort: Bollnäs kommun

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av JoNo »

mistick_yes.gif
Bilagor
IMG_4360.JPG
musköchrister
Inlägg: 1512
Blev medlem: 30 dec 2010, 00:00

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av musköchrister »

UPS var här idag när jag var och jobbade.han är inte så lycklig när han får baxa ut paketet själv :D

Bildfree upload image
Användarens profilbild
JoNo
Forumsponsor
Inlägg: 851
Blev medlem: 22 okt 2014, 09:16
Ort: Bollnäs kommun

Re: Ditt nyaste inköp...gärna med bild.

Inlägg av JoNo »

Jaså har den redan kommit? :D
Skriv svar