Riktig utställning!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
christer
Inlägg: 182
Blev medlem: 10 maj 2008, 23:00
Ort: Smidö, Sverige
Kontakt:

Riktig utställning!

Inlägg av christer »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu skall vi ställa ut järnhästarna!

Den 28 juni kommer Iron Horse i Nyköping att ha utställning i hamnen. De vill att alla vi som gillar gammelmopeder kommer dit och ställer ut. De har skapat en klass för Classic Moped!

Om jag förstått upplägget rätt så kommer man dit och får köra in på själva utställningsområdet mellan 10 och 11. De mopeder som ser extra balla ut blir hänvisade till fin-området.
Vad jag vet så har det väl inte varit någon mopedklass på någon utställning sedan Marmorhallarna för en 10 år sedan (ja, 20 år sedan då…. )

Iron Horsegrabbarna är ju lite choppergubbar så jag kan tänka mig att ombyggda mopeder är det som faller dem mest i smaken, men fina originalare skall inte dra sig för att åka dit! (Jag tänker nog ta Kreidlern som ser ut som om den vore jätteoriginal fast lite årsmodellblandning, 67-76 ungefär)

Utställningen är i Nyköpings hamn som är fylld med trevliga restauranger och fik. Det är faktsikt upplagt för en kanondag!

http://www.ironhorsemcshow.com/ <!-- </EdIndex> --></div>