Melodifestivalen

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Melodifestivalen

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Louise Hoffsten gjorde bra i från sig, gick direkt till Globen,
det var musik som var en klass högre än resten. oregonian_congratulations.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Inlägg av HSE »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Håller med, resten kunde de slopat. Mvh HSE. <!-- </EdIndex> --></div>
Halvars
Inlägg: 473
Blev medlem: 06 feb 2011, 00:00
Ort: Sachsdalen

Inlägg av Halvars »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ni missade Dr Alban eller vad han heter som var till Copacabanana, ungarna tyckte den var bäst. <!-- </EdIndex> --></div>
blyfot
Forumsponsor
Inlägg: 591
Blev medlem: 23 sep 2011, 23:00
Ort: Småland

Inlägg av blyfot »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Halvars skrev:Ni missade Dr Alban eller vad han heter som var till Copacabanana, ungarna tyckte den var bäst.
Sean Banan heter han juh, den var bra. Han har för övrigt gjort en bra långfilm som heter SeanAfrika tillsammans med Kicki Danielsson, Dr Alban och Johannes Brost om nu någon skulle ha missat den klassikern :)
Louise Hoffsten sjöng ju en fiskevisa, den var inte bra alls, ingen som vill ha dö fisk... :o <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
JanneHagnell
Inlägg: 1573
Blev medlem: 20 jan 2008, 00:00
Ort: Alingsås

Inlägg av JanneHagnell »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sean Banan.... Enda låten som jag definitivt vägrade att befinna mig i rummet! :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ähnade ingen onödig tid till sån skräp tv. lyssnade snabbt i snabbreprisen o fy fan vilken skit. ska sån skit musik representera sverige så lär vi inte komma långt! <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
Neifelheim
Inlägg: 2793
Blev medlem: 16 mar 2010, 00:00
Ort: Småland.

Inlägg av Neifelheim »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
NiklasHögberg skrev:ähnade ingen onödig tid till sån skräp tv. lyssnade snabbt i snabbreprisen o fy fan vilken skit. ska sån skit musik representera sverige så lär vi inte komma långt!

:thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Skiter i vilket numer, jobba-äta-sova
mbc
Inlägg: 92
Blev medlem: 13 jun 2009, 23:00
Ort: Varberg

Inlägg av mbc »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
blyfot skrev:
Halvars skrev:Ni missade Dr Alban eller vad han heter som var till Copacabanana, ungarna tyckte den var bäst.
Sean Banan heter han juh, den var bra. Han har för övrigt gjort en bra långfilm som heter SeanAfrika tillsammans med Kicki Danielsson, Dr Alban och Johannes Brost om nu någon skulle ha missat den klassikern :)
Louise Hoffsten sjöng ju en fiskevisa, den var inte bra alls, ingen som vill ha dö fisk... :o
Tack för tipset visste inte att han gjort en film, nu blir dottern glad.
Lägger in den på hennes mediaspelare. <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Neifelheim skrev:
NiklasHögberg skrev:ähnade ingen onödig tid till sån skräp tv. lyssnade snabbt i snabbreprisen o fy fan vilken skit. ska sån skit musik representera sverige så lär vi inte komma långt!

:thumb:
kör en gammal Jerry Williams vinyl just nu o kan ju säga att de va att bättre musik förr. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Öl i sällskap med Rodney i garaget i går kväll... <!-- </EdIndex> --></div>
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
P-plats.se skrev:Öl i sällskap med Rodney i garaget i går kväll...
det låter som du gjorde helt rätt o använde tiden till viktigare grejer. <!-- </EdIndex> --></div>
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag körde min TV till soptippen 2006 och har sen dess inte saknat den en enda sekund.

Men bara något årtionde före trodde jag inte man kunde vara utan TV

I dag vill jag inte ha någon TV även om det så vore helt gratis....


TV är en selektiv envägskommunikation. Någon väljer ut det man ska se och höra. Ungefär som prästen i kyrkan fast här tar man bra betalt :evil: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Halvars skrev:Ni missade Dr Alban eller vad han heter som var till Copacabanana, ungarna tyckte den var bäst.
Men vad tyckte du :?: :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
blyfot skrev:
Halvars skrev:Ni missade Dr Alban eller vad han heter som var till Copacabanana, ungarna tyckte den var bäst.
Sean Banan heter han juh, den var bra. Han har för övrigt gjort en bra långfilm som heter SeanAfrika tillsammans med Kicki Danielsson, Dr Alban och Johannes Brost om nu någon skulle ha missat den klassikern :)
Louise Hoffsten sjöng ju en fiskevisa, den var inte bra alls, ingen som vill ha dö fisk... :o
Louise Hoffsten är ju sveriges bluesdrottning nr 1 hon gör alltid bra låtar, Hur bra var det att man hängt upp Banangubben i trådar iklädd bebiskläder och änglavingar, Groteskt. :D <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Tomas
Forumsponsor
Inlägg: 490
Blev medlem: 01 jan 2008, 00:00
Ort: Huddinge

Inlägg av Tomas »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->jag tycker det här forumet borde deklareras som ett melodifestivalfritt område... <!-- </EdIndex> --></div>
--
Mustang 579 Sport -57
Crescent 1136 -59
Monarscoot 901269 -69
Zündapp 422 -56
Suzuki GT380 -72
Triumph Bonneville T120 -19
Skriv svar