Nästan tvärstopp!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
erlan
Forumsponsor
Inlägg: 7309
Blev medlem: 28 jan 2011, 00:00
Ort: engelsberg

Inlägg av erlan »

Niklas: det är bara att bita ihop och vrångmeka, för som nybliven husägare lär det finnas att göra ändå.

erlan
NiklasHögberg
Inlägg: 6334
Blev medlem: 08 sep 2009, 23:00
Ort: Kristinehamn. Värmlands län

Inlägg av NiklasHögberg »

erlan skrev:Niklas: det är bara att bita ihop och vrångmeka, för som nybliven husägare lär det finnas att göra ändå.

erlan
har ju dessvärre ej köpt huset, vi skall hyra det tills vidare. men ja ska att va eveten o meka på så gott ja kan. tänkte släpa fram björn borgarn ur sitt hörn o byta tändning nån kväll så kanske motivationen kommer tillbaka när den brummar igen.
Min veteranpark
Ford Anglia 101E 1957
Crescent compact 1248
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

NiklasHögberg skrev:
erlan skrev:Niklas: det är bara att bita ihop och vrångmeka, för som nybliven husägare lär det finnas att göra ändå.

erlan
har ju dessvärre ej köpt huset, vi skall hyra det tills vidare. men ja ska att va eveten o meka på så gott ja kan. tänkte släpa fram björn borgarn ur sitt hörn o byta tändning nån kväll så kanske motivationen kommer tillbaka när den brummar igen.
Det är inte helt fel att hyra ett hus innan man köper det.
Man hittar snart ev. brister som man annars kan missa.
Själv ska jag äntligen sälja ett av mina hus under nästa år och då slipper jag i alla fall några bekymmer! :roll:
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

NiklasHögberg skrev:
erlan skrev:Niklas: det är bara att bita ihop och vrångmeka, för som nybliven husägare lär det finnas att göra ändå.

erlan
har ju dessvärre ej köpt huset, vi skall hyra det tills vidare. men ja ska att va eveten o meka på så gott ja kan. tänkte släpa fram björn borgarn ur sitt hörn o byta tändning nån kväll så kanske motivationen kommer tillbaka när den brummar igen.
Det är inte helt fel att hyra ett hus innan man köper det.
Man hittar snart ev. brister som man annars kan missa.
Själv ska jag äntligen sälja ett av mina hus under nästa år och då slipper jag i alla fall några bekymmer! :roll:
simme42
Inlägg: 595
Blev medlem: 22 jun 2009, 23:00
Ort: linköping

Inlägg av simme42 »

Jag skulle bara byta fjädrar i framgaffeln på sportcombinetten lika bra att renovera sving och byta det som behövs det har resulterat i 30 timmar arbete och än är det inte klart.1200kr är jag uppe i och det syns inte om man tittar på zundappen
Skriv svar