Politiken i Sverige

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Hasse »

Pilot skrev: För mig är diktatur inte alltid en styggelse, den kan tvärtom vara nödvändig
Tycker den där åsikten påminner om en före detta forummedlem :wink:
Pilot
Inlägg: 23
Blev medlem: 20 apr 2016, 12:04

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Pilot »

Det här är visst det enda inlägg du har i den här tråden? Totalt off topic och fokusering på annan användare. Om du gjort det här inlägget på Flashback Forum så hade moderatorn garanterat tagit bort kommentaren och du fått en varning :evil:
Användarens profilbild
Hasse
Forumsponsor
Inlägg: 4294
Blev medlem: 23 jul 2008, 23:00
Ort: Ullånger

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Hasse »

Tack! Nu vet jag :wink:

Välkommen tillbaka.
Användarens profilbild
SS440-80
Forumsponsor
Inlägg: 951
Blev medlem: 20 okt 2014, 21:33
Ort: Fredriksberg. Dalarna.

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av SS440-80 »

Var inte så aggressiv Pilot... :( Det är ju inte så att Hasse anklagat dig för någonting, han kommenterade bara formuleringen av ett av dina inlägg med att det i stil liknade en tidigare forummedlem. Han nämnde inte ens vilken medlem detta skulle vara, så coola ned lite med djävulsmileysarna.

Förresten så är Hasse inte helt fel ute i tankegången, även jag har slagits av samma tanke :hmm:
Användarens profilbild
pnilz
Site Admin
Inlägg: 1835
Blev medlem: 27 nov 2011, 00:00
Ort: Pengsjö , Vännäs

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av pnilz »

SS440-80 skrev:
Förresten så är Hasse inte helt fel ute i tankegången, även jag har slagits av samma tanke :hmm:
Vi är nog många som tänkt samma tanke! har fått PM om saken också så vi får väl se hur det tar sig...
Pilot
Inlägg: 23
Blev medlem: 20 apr 2016, 12:04

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Pilot »

Men det är väl ändå sakfrågor forumet handlar om och inte personförföljeser?
Användarens profilbild
SS440-80
Forumsponsor
Inlägg: 951
Blev medlem: 20 okt 2014, 21:33
Ort: Fredriksberg. Dalarna.

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av SS440-80 »

Pilot skrev:Men det är väl ändå sakfrågor forumet handlar om och inte personförföljeser?
Absolut! Och ingen har blivit förföljd eller trakasserad, det är du som studsar högt över att bli liknad vid en icke namngiven tidigare forummedlem.
Etersom att du registrerade dig i april, så är bör du inte ha råkat på den tidigare medlemmen. Därmed borde en sammanliknelse med en för dig okänd inte skapa en så skarp reaktion att du börjar att kasta ur dig fula smileys och tala om varningar.
Så just nu är det du som skapar ett problem som inte finns där genom att överreagera.
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Raketsport »

Pilot är till 99,99% säkerhet samma person som 56:an. Nu är det sagt...
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av JanneL »

Raketsport skrev:Pilot är till 99,99% säkerhet samma person som 56:an. Nu är det sagt...
Men för helvete. :shock:
Hans 3:e alias på ett halvår, vad är det som karln inte förstår?
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av HSE »

För min del så har jag saknat 56an, så varför hacka på honom. Man får ta honom med en nypa salt :wink:
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Raketsport »

Inte aggresiva påhopp. Det är inte acceperat här på raketsport. Alla kan spåra ur men vill man inte be om ursäkt så kanske annat forum passar bättre där man inte försöker ha en trevlig stämning.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Raketsport »

SS440-80 skrev:
Pilot skrev:Men det är väl ändå sakfrågor forumet handlar om och inte personförföljeser?
Absolut! Och ingen har blivit förföljd eller trakasserad, det är du som studsar högt över att bli liknad vid en icke namngiven tidigare forummedlem.
Etersom att du registrerade dig i april, så är bör du inte ha råkat på den tidigare medlemmen. Därmed borde en sammanliknelse med en för dig okänd inte skapa en så skarp reaktion att du börjar att kasta ur dig fula smileys och tala om varningar.
Så just nu är det du som skapar ett problem som inte finns där genom att överreagera.
Kunde inte ha sagt det bättre själv.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
tompas11
Inlägg: 746
Blev medlem: 03 mar 2011, 00:00
Ort: Bästmanland

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av tompas11 »

Men vad händer? Denna tråd handlar om politiken i Sverige, inget annat. Därför bör Admin omedelbart radera ovanstående 12 inlägg samt även detta eftersom dessa inlägg saknar all förankring till aktuell tråd.
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av Raketsport »

tompas11 skrev:Men vad händer? Denna tråd handlar om politiken i Sverige, inget annat. Därför bör Admin omedelbart radera ovanstående 12 inlägg samt även detta eftersom dessa inlägg saknar all förankring till aktuell tråd.
Det kommer jag inte att göra i nuläget. Pilot/56:an måste få en chans att läsa och besvara inläggen.
Hur man uppförs sig kan vara aktuellt i alla trådar. Det är ju inte bara i Allmänt skitsnack det kan bli gruff och dessutom så är meningskiljaktigheter oerhört aktuellt i en samhällsdebatt.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
tompas11
Inlägg: 746
Blev medlem: 03 mar 2011, 00:00
Ort: Bästmanland

Re: Politiken i Sverige

Inlägg av tompas11 »

I så fall så tycker jag att du ska lyfta ut dessa inlägg och lägga dem i en egen skitsnack/uppförande/påhoppartråd.
Där kan de som så önskar gotta ner sig i denna snaskiga smet.
Det finns alltid en bättre metod
- Sök den
- Finn den
- Tillämpa den
Låst