Medlemspresentation - Nima

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Nima
Inlägg: 45
Blev medlem: 18 okt 2015, 14:01

Medlemspresentation - Nima

Inlägg av Nima »

[Edit]
Senast redigerad av Nima den 20 feb 2016, 21:03, redigerad totalt 2 gång.
Användarens profilbild
Micke S
Forumsponsor
Inlägg: 5461
Blev medlem: 15 sep 2012, 23:00
Ort: Västerås

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av Micke S »

Välkommen !

Usch fy fan vad tiden har flugit iväg. Jag hade gissat på att det var 15 år sedan Palme dog och det är dubbelt så länge :shock:
Vinnare i E-tuna backtävling juni 2015, 2:a i Hallsta backtävling 2016. Vinnare i E-tuna backtävling juni 2017 och vinnare i Hallsta backtävling 2017. Tvåa i Sura backtävling 2018. Vinnare i E-tuna backtävling 2018
sachsmaster
Inlägg: 509
Blev medlem: 10 nov 2015, 23:46
Ort: Morningtown

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av sachsmaster »

Ja välkommen Nima :)

ja minns det ja också, det var en vinternatt 1986 och jag hörde det på radion tidigt på morronen. Fick en klump i halsen och tyckte det var ofattbart att nåt sånt kunde hända här i Sverige. Nu reagerar jag knappt längre, en rapport om ett mord på nyheterna känns numera som det mera tillhör vardagen... :?
  • Bild
Baronen
Forumsponsor
Inlägg: 2031
Blev medlem: 05 sep 2014, 21:34
Ort: Fjugesta

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av Baronen »

Välkommen! Palmemordet var lite före min tid. Gillar din FS1 :)
Puch Dakota -73/74 Guld, 74cc 4speed
Crescent 1149 Raketarsle -62, 50/3 KFS
Crescent 1134 -59, 50/3 S
Fram M41, 110cc -56
Victoria FM38 -53

RAGNARÖK MK NERIKE
Säcken
Forumsponsor
Inlägg: 1338
Blev medlem: 17 mar 2009, 00:00
Ort: Mellerud
Kontakt:

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av Säcken »

Välkommen :D
Du är inte släkt med han Nimis (Zappafan) här på forumet?
fatchance
Forumsponsor
Inlägg: 2305
Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av fatchance »

Välkommen Nima! Trevlig presentation - gillas!

Säcken skrev: Du är inte släkt med han Nimis (Zappafan) här på forumet?
Jag förtydligar, så här ser han ut på riktigt: :mrgreen:


Bild
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av zappafan »

Ja dom två humoristerna verkar ha vaknat till liv :clapping: :Stop_: , det är den här ENORMA träställningen dom retar sig på, som blev byggd till/för Oktoberkåsan 2010, det verkar som folk ovanför Gävle är dom ända som inte retar sig på den & hellre tycker det var rätt bra konstruktion, vet inte hur många ggr jag Lånat ut den till folk som transporterat tvåhjulingar till diverse olika resmål... :imsorry: för offtopic Nima..
Bilagor
DSC01455.JPG
IMG_2426.JPG
Nima
Inlägg: 45
Blev medlem: 18 okt 2015, 14:01

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av Nima »

Jag måste ha varit extremt trött eller tillfälligt sinnesförvirrad när jag skrev min presentation. Jag är född 1976, alltså året innan Elvis Presley dog. När Olof Palme blev mördad var jag alltså 10 år! Pinsamt som tusan, men nu har jag redigerat det inlägget. :lol:
Nima
Inlägg: 45
Blev medlem: 18 okt 2015, 14:01

Re: Medlemspresentation - Nima

Inlägg av Nima »

zappafan skrev:Ja dom två humoristerna verkar ha vaknat till liv :clapping: :Stop_: , det är den här ENORMA träställningen dom retar sig på, som blev byggd till/för Oktoberkåsan 2010, det verkar som folk ovanför Gävle är dom ända som inte retar sig på den & hellre tycker det var rätt bra konstruktion, vet inte hur många ggr jag Lånat ut den till folk som transporterat tvåhjulingar till diverse olika resmål... :imsorry: för offtopic Nima..
Det verkar vara en alldeles ypperligt bra konstruktion, zappafan! Förstår att folk är avundsjuka på den. Och ingen fara för "off topic", det var bara roligt att se! :)
Skriv svar