övrigt
Re: övrigt
Dom försökte sälja en motard till mej (solskens EU moped) tji fick dom tidigare .
Re: övrigt
Ska jag ha en motard så är grova däck ett av grund kraven ( med andra ord däcksbyte innan köp p.g av körning i åskväder t.ex )
Re: övrigt
En EU moped bil har samma besiktningsplickt som vanliga personbilar och får max ha 5,4hp
Re: övrigt
Och väga max 425kg i vikt och får gå max 45km/h vid sina högsta rpm som en a-tracktor i trafiken
Re: övrigt
Har trippel kollat bensinkran och den är tät
Re: övrigt
Har bland annat låtit Yamaha center gå igenom bensinkran och sett att den är tät . det finns inga krocktest videos på riejun däremot finns det krocktest videos på EU moped scootern och EU moped bilen
Re: övrigt
En motocross har bara tändning
Re: övrigt
Redan nu släpper riejun ut mellan 10-20% mindre per km i trafiken vid 55km/h och med 30% utspädd bensin 45% mindre vid 55km/h i trafiken .71gram minus 45% med 30% utspädd bensin och 55% mindre vid 45 km/h . er åsikt ?
Re: övrigt
Men.motorfordon brukar släppa ut mer ju snabbare en kör
Re: övrigt
2-taktare är ettrigare än 4-taktare .har själv varit lite krockdocka på växlade EU mopeder . släpper en styret så slipper en hamna under fordonet vid en vurpa och får behålla armarna samma sak vid en krock .ett bra ryggskydd är en ryggsäck som jag ofta använder vid körning i trafiken .
Re: övrigt
Jag har prövat flyga och gillar det .det är skillnaden mellan jag och hon bland annat. Jag prövat köra EU moped scooter och funnit dom vingliga ,ostadiga .har sökt på YouTube efter krock och vurpa tester på den sort jag kör och hittar inget .
Re: övrigt
Senast jag flög var 1992 och 1993 och det var inga nöjesresor sedan har jag aldrig flugit mer .
Re: övrigt
Den där isstolp sittningen .varför inför dom inte 4 timmars sittning NonStop innan paus ? Mitt förslag .
Re: övrigt
Har ju EU mopedat till Umeå tidigare .det tog 4timmar enkel väg utan paus och 4timmar tillbaka ,totalt 8timmar tur och retur med EU moped