Lurendrejare i farten?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Lurendrejare i farten?

Inlägg av Raketsport »

I går dök det upp en annons på blocket. Packmoped för 4000:- säljes under påskhelgen. Problemet är att bilden och mopeden är våran och inte till salu. Vem har köpt denna och blivit lurad? Skulle någon fyllt år så använder man bild på jubilarens moped och inte någon annans. Enligt utsago så finns det en ung kille som annonserar i andras namn och stjäl bilder på just packmopeder för att få snabba pengar. Mopparna säljer blixtsnabbt och annonsen kan därför snabbt tas bort. Personen som lurats heter troligen inte vad annonsen anger.
Har ni köpt denna moped? Kontakta polisen
annons på våran packmoppe.jpg
Bild på annonsen florerar på facebook och är hämtad därifrån.

Samma bild på vår moped finns på hemsidan: http://raketsport.com/vara_mopeder.htm" onclick="window.open(this.href);return false;
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2971
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Re: Lurendrejare i farten?

Inlägg av Lolalola »

Ni hann aldrig ringa honom eller?
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Lurendrejare i farten?

Inlägg av Raketsport »

Nej, det var inte jag som såg annonsen. Om någon ringde på annonsen eller har telefonnumret kvar så får det gärna pma mig det.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
HVA59
Inlägg: 1220
Blev medlem: 23 feb 2017, 21:21
Ort: Norraskåne

Re: Lurendrejare i farten?

Inlägg av HVA59 »

Hmmm, jag såg annonsen när den kom ut (har alltid stenkoll på blocket och tradera) men jag tänkte inte mer på det då det är långt ifrån mig... Jag trodde väl också att det var någon som fyllde år :hmm:
Är man dum i huvet så får hela kroppen lida...

/Erik
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor
Inlägg: 3443
Blev medlem: 16 jan 2010, 00:00
Ort: Norra Dalarna

Re: Lurendrejare i farten?

Inlägg av billykid »

Hmm jag titta också på den lite snabbt, regerade över det låga priset... :shock:

Men nån pack moped har jag ju ej plats för så jag brydde mig inte mera om den.. :!:
Skriv svar