Raketarn

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Raketarn

Inlägg av Raketaren »

Hej igen..alla på Raketsport...här dyker man upp igen efter en längre tids frånvaro från det mesta..har på grund av operation och värk hållit mig lite på latsidan.. :wink: men tänker försöka komma igång med mopparna igen, lite vinterskruvning lär det ju bli hoppas ju även kunna åka lite oxå så mycket som ”gammkroppen” nu tillåter :lol: har ju inte helt varit strandad, har ju ett antal veteranbilar som det har körts lite med har varit lite snällare mot mina krämpor än moppeåkning, men förhoppningsvis ska jag ju kunna köra lite i allafall 8)

Mvh/Raketarn
Användarens profilbild
SS440-80
Forumsponsor
Inlägg: 951
Blev medlem: 20 okt 2014, 21:33
Ort: Fredriksberg. Dalarna.

Re: Raketarn

Inlägg av SS440-80 »

Ja, nog har det varit ett glapp när du inte varit med och kommenterat.
Så hoppas nu på många bra inlägg, samt en del trevliga bilder från vintermekningen :thumb:
TolvNollNio
Inlägg: 783
Blev medlem: 26 jan 2015, 20:46
Ort: Nordvästskåne

Re: Raketarn

Inlägg av TolvNollNio »

Välkommen tillbaka!
Bästa boten mot krämpor är väl alltid en moppetur?
Förutsatt temperaturen är dräglig förstås.
Blå/vit Monark 1209
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: Raketarn

Inlägg av Raketaren »

Ska försöka få igång livet lite igen ... så ska väl bli lite skruva i vinter i allafall...har ju dock sålt många moppar till förmån för veteranbilarna..men har ju fortfarande såpass många att det kan bli mopedåkning bara kroppen hämtat sig ... :wink: har även haft en svår tid under pandemin...hela min släkt åkte ju på covid-19..min ”plastpappa” Sören gick bort i sjukdomen
Har dock haft turen att slippa än så länge men sprutorna är tagna, så nu får man börja om igen förhoppningsvis.. :) hoppas oxå jag kan lära mig vända fotona.. :lol: provade att lägga in men de tippade direkt.... :mrgreen:
TolvNollNio
Inlägg: 783
Blev medlem: 26 jan 2015, 20:46
Ort: Nordvästskåne

Re: Raketarn

Inlägg av TolvNollNio »

Tråkigt att höra, kanske var andra krämpor som bidrog till att det slutade så olyckligt.
Tänkte själv hoppat över dom sprutorna då jag är tveksam till snabbt framtagna vaccin, men så ringde dom och svarade Pfizer på min fråga så tja var väl lika bra få det gjort och hoppas det funkar.
Blå/vit Monark 1209
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Re: Raketarn

Inlägg av HSE »

Krya på dig!
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Re: Raketarn

Inlägg av Raketsport »

Välkommen tillbaka. Hoppas kroppen mår bättre nu med op. avklarade.
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Re: Raketarn

Inlägg av Raketaren »

Det har fortsatt lite med tråkigheter för mig … hoppas dock att det bara kan bli bättre nu.. :roll: jag lyckades ju med bedriften att halka ordentligt på första halkan .. så jag bröt ju av mig höften, den 23/10… så har ju varit på lasarettet och opererat in en ny höftkula.. så mekandet fick ju ett plötsligt slut igen efter det.. är ju sjukskriven tills i februari så hoppas väl att få något gjort då igen .. har ju projekt som väntar :) både vad det gäller mopparna och bilar… så hoppas ju att det vänder nu..tycker nog att jag måste ha använt all min otur nu.. :wink: hoppas ju att jag får skriva lite om mopederna nästa gång :lol: önskar ju er alla en riktigt god jul..
Mvh//Raketaren
HSE
Inlägg: 5521
Blev medlem: 01 apr 2012, 23:00
Ort: Romelanda

Re: Raketarn

Inlägg av HSE »

Otur kan vara efterhängsen när den börjat! Hoppas det är slut på den nu och god jul själv :)
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Re: Raketarn

Inlägg av alf-johan »

Hej Raketaren, krya på dej , jag har inte varit inne på forumet på mycket länge, så jag har inte hört att du varit dålig , men du repar dej säkert , gamla gubbar är sega gubbar du vet, mistick_yes.gif har själv varit inne på en jumskbråk operation det var inte så allvarligt, det var tre månader sedan,
Detär bara komma igen med hårdare tryck, hälsningar alf johan
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
umekille
Inlägg: 1492
Blev medlem: 01 sep 2009, 23:00

Re: Raketarn

Inlägg av umekille »

Raketarn...du kan skjuta över din hobby på byggsatser av veteranbilar i plast...
bra vintersyssla om du känner dej göralös.
Skriv svar