Norscand - seriösa?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Djdrugs
Inlägg: 68
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00

Norscand - seriösa?

Inlägg av Djdrugs »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej!

Jag har läst på en del poster att norscand rekommenderas. Jag beställde förra fredagen saker för 3000:-, de drog pengarna på mitt kort direkt - men sedan har jag inte hört ett ljud ifrån dem - är de verkligen seriösa?

Martin <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Leone
Inlägg: 336
Blev medlem: 23 jun 2008, 23:00
Ort: Uddevalla

Inlägg av Leone »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja e seriösa, men när du köper för så stora summor kan det vara värt att ta postförskott :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, de är seriösa och bra. Ring och prata med dom så får du höra var paketet är. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
HUSQVARNA SPORT
Inlägg: 1461
Blev medlem: 27 nov 2007, 00:00
Ort: Sollefteå

Inlägg av HUSQVARNA SPORT »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har handlatt från dom i några år och inte haft någe problem ,men därimot posten har jag haft broblem med paket som åktrunt hela sverige,så ring och få kolli numret på ditt paket så kan du se vart det är på postens hemsida. <!-- </EdIndex> --></div>
Djdrugs
Inlägg: 68
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00

Ringt o pratat med dem!

Inlägg av Djdrugs »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Paketet kommer på måndag, attans att man börjar jobba igen då...

hehe

Martin <!-- </EdIndex> --></div>
borjeh
Inlägg: 16
Blev medlem: 02 jun 2008, 23:00
Ort: Sparsör

Inlägg av borjeh »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har nyss handlat för drygt 3000 kr , inga problem, snabb leverans :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar