Rikskändisar håller ni på att bli Mona & Josefine

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Rikskändisar håller ni på att bli Mona & Josefine

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:) :) jag ser att ni håller på att bli kändisar ute i den vida moppe värden
http://www.samlarboken.se/ 8) 8) det ser bara bra ut på bilden som man ser av er fast det är bättre med orginalen som man kan hälsa på å se vad dom har i sina skrymslen och vrån :) :) :) forsätter det här så hinner ni inte att köra några moppar av er samling till slut.Boken ser kannon bra med två glada tjejer som ni två :oops: :D :D :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja den boken ser ju klämmig ut :D å en bra sak till är ju dessutom att Mona å Jossan är norrläningar...de ni mopedsverige ä ett bevis på att norrläningar kan dom oxå mistick_yes.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:oops: Man blir lite generad av att vara på omslaget.
Det verkar bli en riktigt trevlig bok om samlare och jag vet att den innehåller jättefina bilder och välskriven text.
Men jag måste erkänna att det känns lite skumt att bli uppmärksammad för vårat fritidsintresse... <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Bränslemannen

Inlägg av Bränslemannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Får GRATULERA Raketsport till medverkan i boken. Den är redan beställd. :P Tack till Compact3 som la ut länken. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar