haha tur de e trådlöst hemma med routern i annat utrymme som ej tanten kommer åt. så mitt internet tar hon ej död på. <!-- </EdIndex> --></div>fatchance skrev:Då klipper hon kabeln... (internet alltså)dr.novolette skrev:har du berättat för din fru om oss?Pälle skrev:Ja jag är inte ute efter att vara elak..Pälle skrev:Jag har redan den största vinsten dagar som dessa, en fet Volvo BM 218td så jag har inga ambitioner att vinna heller....
Jag har även ett liv.....Min fru säger att jag är sjuk som ligger bland top 10
Ja man måste ställa om tiden på profilen tyvärr. Ska vara GMT + 2 timmar.PipaZ skrev:Då får H*n sota en annan dagRaketsport skrev:11.45 och ingen sotare så långt ögat kan nå
Tiderna på forumet stämmer inte? Eller ställer man in de själv på profilen?
Ja man måste ställa om tiden på profilen tyvärr. Ska vara GMT + 2 timmar.Raketsport skrev:PipaZ skrev:Då får H*n sota en annan dagRaketsport skrev:11.45 och ingen sotare så långt ögat kan nå
GMT + 2 är det för mig, och då har ja ej ändrat!Grannen skrev:Raketsport skrev:Ja man måste ställa om tiden på profilen tyvärr. Ska vara GMT + 2 timmar.PipaZ skrev:Då får H*n sota en annan dagRaketsport skrev:11.45 och ingen sotare så långt ögat kan nå
GMT + 1 timmar ska det väl vara eller ?