Vart bor ni-tråden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Vart bor ni-tråden

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Som topic, vart i detta avlånga land bor ni?
Vet ej om det finns andra medlemmar än svenskar här såatt.

Själv bor jag i en liten håla som heter Mölltorp, ligger ca 4 mil ifrån Skövde men oxå ca 1 mil ifrån Karlsborg!

http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=&geo_area=m%C3%B6lltorp+villagatan&from=

Gata och gatu nr är väl knappast intressant?

Nu är de bara o "fylla" i vart ni bor :) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->.
.
.
.
.

<---------- <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->detta syns nog oxå i min avatar... 8) är ju en stolt norrlännging :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->-
-
-
-
-
-
<------------ :!: <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->körmoped & Raketaren: Jo, ja vet att det står på de flestas avatarer, känns dock roligare om man har en samlingstråd + att man, iallafall jag inte orkar kolla upp vart alla bor :P Lättare och praktiskare med en sådan här tråd :) <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Men om alla skriver ett inlägg här så är det bara läsa under avataren så slipper man läsa igenom inlägget som dom måste skriva :whistle2:

Dom som vill får kopiera min pil om dom vill slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
körmoped skrev:Men om alla skriver ett inlägg här så är det bara läsa under avataren så slipper man läsa igenom inlägget som dom måste skriva :whistle2:

Dom som vill får kopiera min pil om dom vill slider_cheers.gif
Det har du ju iofs rätt i :P Men norrtälje te.x. finns väl olika stadsdelar där?:wink:
Så man får en tjing om ungefär vart man bor :) Sen finns de ju dom som bor i en liten håla som ingen har en aning om vart det är eller som skriver nå't ordvitsigt om staden som inte alla fattar :P <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra
Inlägg: 1748
Blev medlem: 14 dec 2009, 00:00
Ort: Kil värmland

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kil, 2mil väster om karlstad Värmland :) <!-- </EdIndex> --></div>
Levve
Inlägg: 1224
Blev medlem: 20 apr 2009, 23:00
Ort: Norrbyn Kilafors. Hanebo socken

Inlägg av Levve »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sen finns de ju dom som bor i en liten håla som ingen har en aning om v

art det är eller som skriver nå't ordvitsigt om staden som inte alla fattar :

Å varst fan ligger Mölltorp då? Skaone eller? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Samuel
Inlägg: 1397
Blev medlem: 24 jan 2009, 00:00
Ort: Norrtälje

Inlägg av Samuel »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Där har du iofs en poäng med småstäder,
Men då får man skriva det närmaste storstaden eller för den som är intresserad av var alla bor så kan man kolla på http://kartor.eniro.se/´

Norrtälje är inte stort, sen är det nog få som bryr sig vart i Norrtälje jag bor om dom inte har lust att svänga förbi om dom åker genom här,
Men då kan man ta det via PM så slipper hela världen veta var jag bor.

Om du nu skulle vilja veta vart t.ex Doktor Novolette bor, tar han som exempel pga texten där han bor.
Finns ju flera varianter, Antagligen Googla "Björn Karlström Designer" och sen klicka på wikipedia länken så får man reda på det eller så får doktorn skriva det i slutet på sin text, då blir det ju lite skola över det hela :D
För då kan man ju skryta på skolan/jobbet/bowlinghallen eller var man nu vill och fråga dom andra om dom vet vart han som designade Crescent 2000 bodde som barn, antagligen inte så många som kan det, jag skulle bli förvånad om nån i min bekantskapskrets visste vad en Crescent 2000 var för något nästan :wink: Inte som som håller på med mopeder dock 8)

Men Jag bor för den som är intresserad i Norrtälje, närmare bestämt Kvisthamra, om du kommer från stockholmshållet så kör du tre högersvängar sen är du hemma hos mig :D

slider_cheers.gif staff_36-1 <!-- </EdIndex> --></div>
fd Körmoped
Användarens profilbild
pangerva
Forumsponsor
Inlägg: 6840
Blev medlem: 14 maj 2008, 23:00
Ort: Västra Frölunda/Göteborg och (Tjörn)

Inlägg av pangerva »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här vid den röda "pluppen" bor jag än så länge!

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp 1968 KS50 Super Sport Special
Monarped ombyggd M349F -59
Crescent 1140 Sport -60
Monark med Victoria -60
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Levve: Västra Götalands län ( Skaraborg ) Karlsborgs kommun
Bor där :wink: http://kartor.eniro.se/query?what=maps&search_word=&geo_area=m%C3%B6lltorp+villagatan&from=

Närmaste storstad är väl Skövde :P
O Skåne bor ja inte i ( ÄN ) Ett halvår kvar så blir de antagligen gymnasie där :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Rexxy
Inlägg: 2686
Blev medlem: 09 jan 2008, 00:00
Ort: Västerås
Kontakt:

Inlägg av Rexxy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja, många vet ju var Västerås ligger?:) <!-- </EdIndex> --></div>
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Ja, många vet ju var Västerås ligger?:)
Dit man åker 1 gång per år för att vara med på power big meet slider_victory.gif <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra
Inlägg: 1748
Blev medlem: 14 dec 2009, 00:00
Ort: Kil värmland

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Rexxy skrev:Ja, många vet ju var Västerås ligger?:)
För nära 08a land <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar