Hur otrevlig kan man vara?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Peppe^
Inlägg: 708
Blev medlem: 04 jun 2009, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av Peppe^ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
selma skrev:Trevig kille :cry: troligtvis nån zurdappmekare med foten i kläm... :wink:
Ja, vad ska man säga om det där svaret då...sandlådefasoner! :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Bild
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tyvärr så ser hela samhället ut så här, många sjuka mäniskor :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Helt otroligt, men nog finns det knepigt folk alltid :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Benke
Inlägg: 179
Blev medlem: 11 nov 2010, 00:00
Ort: Skåne

Fubik

Inlägg av Benke »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns fubikar överallt tråkigt men sant.Det är bättre trevligt folk. <!-- </EdIndex> --></div>
SM6WXA
Inlägg: 339
Blev medlem: 28 jan 2011, 00:00
Ort: Borås
Kontakt:

Stollar

Inlägg av SM6WXA »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det finns många Psykopater och ingen vård :( <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Vi sparar alla skrivna hot och påhopp av kränkande karaktär utifall att, för det här var långt ifrån första gången.

Vi har varit tvungen att ta hemligt telefonnummer också pga att en del inte vet vart gränsen går.
Helt otroligt !! :shocked: ... Moppeforum , tur att man inte håller i nåt forum för att rädda kärnkraften eller vargen etc.. :lol:

Peppe^ skrev:
selma skrev:Trevig kille :cry: troligtvis nån zurdappmekare med foten i kläm... :wink:
Ja, vad ska man säga om det där svaret då...sandlådefasoner! :roll:
Kom igen Peppe , du åker ju Honda och visst tål du litr glirinar....
Har du liknade problem som admin på Sixten eller Kannjack ?

SM6WXA skrev:Det finns många Psykopater och ingen vård :(
Japp ... och VÄRRE kommer det att bli <!-- </EdIndex> --></div>
Amstaff_Loco
Inlägg: 471
Blev medlem: 08 jan 2010, 00:00
Ort: Lödöse

Inlägg av Amstaff_Loco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Fan va trist! vet att de förekommer mycket skitsnack å hot på Hund-forum, men jag trodde inte de skulle gå så långt att sånt skulle kunna förekomma på ett forum för folk som gillar gamla mopeder i allmänhet.... ja de e bara att beklaga för vissa och ge er thumb_up för ett jätte bra jobb med sidan!!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag fick ett till trevligt mail idag.
Det löd kort och gott:

FUCK OFF SUBBAAAAA!!!!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Ari
Inlägg: 111
Blev medlem: 21 nov 2008, 00:00
Ort: Borlänge

Inlägg av Ari »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Med all säkerhet så är skribenten en testosteron-stinn 15-åring som tillbringat sin uppväxt framför datorn :roll:

Tiden framför datorn brukar inte främja den sociala kompetensen eftersom den brukar tillbringas med att spela helt meningslösa spel :flush:

Jag tycker ni gör ett bra jobb med eran hemsida och forumet mistick_yes.gif . :thumb: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Lolalola
Moderator
Inlägg: 2958
Blev medlem: 25 jun 2010, 23:00

Inlägg av Lolalola »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Edit <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Ari skrev:Med all säkerhet så är skribenten en testosteron-stinn 15-åring som tillbringat sin uppväxt framför datorn :roll:

Tiden framför datorn brukar inte främja den sociala kompetensen eftersom den brukar tillbringas med att spela helt meningslösa spel :flush:

Jag tycker ni gör ett bra jobb med eran hemsida och forumet mistick_yes.gif . :thumb:




Håller nog med Ari det ser ut som en 15 åring som tycks vara skadad i huvudet av datorn men ändå mycket otrevligt när folk uppträder så där... håller oxå med om att er sida och forumet håller högsta klass spocht_winner <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor
Inlägg: 2725
Blev medlem: 02 nov 2010, 00:00
Ort: Karlstad

Inlägg av selma »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Man kan ju undra vad det för diagnos på folk som skickar såna mail :cry:

Peppe peppe ta det inte så allvarigt............det är bara dålig moppehumor :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
jonsa99
Inlägg: 198
Blev medlem: 05 sep 2010, 23:00
Ort: Borlänge
Kontakt:

Inlägg av jonsa99 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
selma skrev:Trevig kille :cry: troligtvis nån zurdappmekare med foten i kläm... :wink:
Nja det där var en onödig kommentar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
bryggaren
Inlägg: 1068
Blev medlem: 16 maj 2009, 23:00
Ort: Norra Uppsala

Inlägg av bryggaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketsport skrev:Jag fick ett till trevligt mail idag.
Det löd kort och gott:

FUCK OFF SUBBAAAAA!!!!!!!
Bara sådär, eller fanns det något annat bakom? Jag menar, vad vill människan, trött på gamla mopeder eller på erat forum eller vad? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
bigge
Inlägg: 1183
Blev medlem: 09 jan 2011, 00:00
Ort: kungälv

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Raketaren skrev:
Ari skrev:Med all säkerhet så är skribenten en testosteron-stinn 15-åring som tillbringat sin uppväxt framför datorn :roll:

Tiden framför datorn brukar inte främja den sociala kompetensen eftersom den brukar tillbringas med att spela helt meningslösa spel :flush:

Jag tycker ni gör ett bra jobb med eran hemsida och forumet mistick_yes.gif . :thumb:




Håller nog med Ari det ser ut som en 15 åring som tycks vara skadad i huvudet av datorn men ändå mycket otrevligt när folk uppträder så där... håller oxå med om att er sida och forumet håller högsta klass spocht_winner
håller helt å hållte med här
helt grym sida å hur kan folk säga sånt te andra :O visst om man bråkar å så men nee... " de va bättre förr" <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar