Oj oj

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Oj oj

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nu har Classic motor kommit i brevlådan, normalt ögnar man igenom den på lunchen, men inte idag det blev sträckläsning av halva tidningen slider_score.gif oregonian_congratulations.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Härlig läsning, du Tompa titta på suzukin bland övriga mopeder på raketsport altså, ganska va !!!! mvh Alf-Johan :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blev verkligen ett moppespecial nummer med ett riktigt stort reportage om oss. Men det har ju blivit lite fler 2-hjulingar sedan de var här... och några var under renovering.
Men vad tusan skriker Mona på omslaget? biggrin Crescent kanske?
Riktigt skojig bild i alla fall tycker jag. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
alf-johan skrev:Härlig läsning, du Tompa titta på suzukin bland övriga mopeder, ganska va !!!! mvh Alf-Johan :oops:
Såg ingen suka, men tittade inte heller, får göra det en annan gång :lol: 8) <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ah .. är det moppe special :D

Får väl se till att upplagan ökar så att dom fattar vad som gäller :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jossan o Mona blir väl så poppis att det blir trångt här på forumet, ja kanske kö :wink:
Conrad <!-- </EdIndex> --></div>
hammonddme100
Inlägg: 539
Blev medlem: 27 maj 2008, 23:00
Ort: Mellerud

Inlägg av hammonddme100 »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Heter tidningen "Classic Motor" alltså?
Den måste man ju ha om det är moppespecial....
:D <!-- </EdIndex> --></div>
tompa
Inlägg: 2755
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
hammonddme100 skrev:Heter tidningen "Classic Motor" alltså?
Den måste man ju ha om det är moppespecial....
:D
Tidningens hemsida har du här:
http://www.classicmotor.se/ <!-- </EdIndex> --></div>
Daisy
Inlägg: 16
Blev medlem: 19 jan 2009, 00:00

Inlägg av Daisy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var nog någongång senaste helgen jag för första gången upptäckte den här sajten. Jag satt och Googlade efter om det fanns någon webbsida med en kodnyckel till ramnumren på Crescent-cyklar, med vars hjälp man kan fastslå årsmodellerna. Någon sådan fann jag tyvärr inte någonstans på webben, men väl här på sajten mycket annat intressant! :)

Bl.a. läste jag på http://www.raketsport.com/classic_motor.htm om Classic Motors besök hemma hos Jossan och Mona. Jag tyckte det var lite konstigt att jag inte mindes mig ha sett något om det i tidningen, vilken jag är prenumerant på sedan några år. :roll:

Och så plötsligt, när jag igår drog ut den senaste tidningen nr 2, 2009 ur sin plast, så var samma tjejer som omslagsflickor på tidningen! Det var verkligen ett lustigt sammanträffande! :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det kan ibland dröja innan reportage läggs ut i tidningen. Det ska passa ihop med övrigt innehåll också. Kul att du hittat hit föresten. Som Rolle skrev på din "Cykletråd", om du lägger ut en bild så kan vi nog lista ut tillverningsåret på din cykel. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Skriv svar