Försäkringar

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Försäkringar

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hej , Är det någon som vet vilket försäkringsbolag som är billigast, om man har fler mopeder. Mvh Alf-Johan :Idea: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du få gå med i vår klubb, efter 1 år kostar moppeförsäkringen 243;-/helår/helförsäkring <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Låter trevligt vad kostar den första året :?: Alf-johan <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tompa , Kan du hjälpa mej med kontakten hos AHK, försökte maila dit men det funkade inte Mvh Alf-Johan :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kom till Ulva i morgon Söndag, vi har årsmöte kjl 15,00. Ta med 300;- tillmedlemsavgift, blankett fixar jag, Klubben bjuder på fika, och den beryktade filmen från vår Ålandsresa med moppar. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kan tyvärr inte komma då men kanske någon kan ringa mej och skicka en blankett. Mvh Alf- johan 0737844316 <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->skicka ett pm med din mejl så kommer den, jag har den scannad <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
mallgroda
Inlägg: 421
Blev medlem: 18 feb 2008, 00:00
Ort: Skövde

Inlägg av mallgroda »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Finns ett annat alternativ till en vettig försäkring om man har fler mopeder att försäkra http://www.svbk.se/forsakringar <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tack för tipset Mvh Alf-Johan <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
Skriv svar