Vad jobbar ni med eller gör ni?

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Oldie
Inlägg: 750
Blev medlem: 06 dec 2010, 00:00
Ort: Växjö

Inlägg av Oldie »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Levve skrev:
PipaZ skrev:Sommarjobba på Gekås, Ullared Vecka 26-32 :)
:wink:
Hälsa Morgan :nod:
glöm inte Ola-Conny! <!-- </EdIndex> --></div>
ponras
Inlägg: 371
Blev medlem: 01 feb 2009, 00:00
Ort: Eskilstuna
Kontakt:

Inlägg av ponras »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Just nu är jag hemma med litet barn 3 månader frammåt. Annars sorterar och leverarar jag post som huvudsaklig arbetsuppgift. Kör en del administrativt också såsom lönerapportering och div uppföljningar...

Har sysslat med postutdelning sen sommarjobb -92. under tiden har jag haft några extrajobb; Biluthyrare på Hertz/Bilia biluthyrning. Spolat köttrester med högtryck på ett styckeri. Varit med och byggt en spannmåltork och ett kycklingstall hos en bonde i mina hemtrakter. <!-- </EdIndex> --></div>
Monark 1209 - 1978
Monarped M578 - 1957
Simson Schwalbe - 1965
http://www.mopedkultur.se" onclick="window.open(this.href);return false;
Naeri
Inlägg: 731
Blev medlem: 18 mar 2010, 00:00
Ort: Visby

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag har sedan 1999 jobbat till och från på Systembolaget, de första åren mest somrar, under årets övriga nio månader rest och jobbat med allt från bartender på Irland, trädgårdsdesigner/poolbyggare i Australien till oljeplattformsvarv i Norge.
Sedan 2007 fast på bolaget i Visby.
Just det, har egen firma som massageterapeut och leder gruppträningspass också. <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
PipaZ
Inlägg: 1060
Blev medlem: 16 jan 2011, 00:00
Ort: Mölltorp

Inlägg av PipaZ »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Oldie skrev:
Levve skrev:
PipaZ skrev:Sommarjobba på Gekås, Ullared Vecka 26-32 :)
:wink:
Hälsa Morgan :nod:
glöm inte Ola-Conny!
Tv ska överdriva allt :P
Ola-conny är en helt vanlig person egentligen.
Och Morgan saknar social kompetens, men är inte dum i huvvet för de :)
Tydligen aktiehandlare :P <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det blir närapå lyteskomik när tv ska göra sig lustig över människor. Vad tråkigt det skulle vara om vi alla var stöpta i samma form. <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
JanneL
Forumsponsor
Inlägg: 3378
Blev medlem: 15 mar 2010, 00:00
Ort: Tärnsjö

Inlägg av JanneL »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Naeri skrev:Jag har sedan 1999 jobbat till och från på Systembolaget, de första åren mest somrar, under årets övriga nio månader rest och jobbat med allt från bartender på Irland, trädgårdsdesigner/poolbyggare i Australien till oljeplattformsvarv i Norge.
Sedan 2007 fast på bolaget i Visby.
Just det, har egen firma som massageterapeut och leder gruppträningspass också.
Kniiiiip då eller slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Sura
Inlägg: 919
Blev medlem: 25 mar 2008, 00:00
Ort: Surahammar
Kontakt:

Inlägg av Sura »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Utbildad byggnads snickare och jobbat med det några år.
Sen jobbat på snickeri och pysslat med allt från trappor, köra NC fräs till att stå i lackboxen i 10 år.
Dom senaste 6 åren har jag jobbat som lagerarbetare/ innesäljare på Tools Momentum och har även kört en CNC styrd gummi/plast svarv där jag tillverkade tex o-ringar med udda mått som det var panik med till kunder. <!-- </EdIndex> --></div>
Vinnare av backtävling i E-tuna 80cc & Hallstas 60 & 80cc 2016 ;)
Naeri
Inlägg: 731
Blev medlem: 18 mar 2010, 00:00
Ort: Visby

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
kejsaren skrev:
Naeri skrev:Jag har sedan 1999 jobbat till och från på Systembolaget, de första åren mest somrar, under årets övriga nio månader rest och jobbat med allt från bartender på Irland, trädgårdsdesigner/poolbyggare i Australien till oljeplattformsvarv i Norge.
Sedan 2007 fast på bolaget i Visby.
Just det, har egen firma som massageterapeut och leder gruppträningspass också.
Kniiiiip då eller slider_anon.gif
Nej, kettlebells.
Men har faktiskt tränat med Susan Lanefeldt, helt overklig tant! <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
Exit
Inlägg: 13
Blev medlem: 23 maj 2009, 23:00
Ort: Karlskrona

Inlägg av Exit »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Går i gymnasiet med inriktning fordon, karosseri :D <!-- </EdIndex> --></div>
Rick
Inlägg: 140
Blev medlem: 22 sep 2010, 23:00
Ort: Göteborg

Inlägg av Rick »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mitt första jobb fick jag som 16-åring -86 och det var moppebud!
Numera kör jag taxi i Göteborg. Har jobbat med taxi i 14år.

/Rickard <!-- </EdIndex> --></div>
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hehe .. minns en story som min kusin drog... En kompis till henne ringer en taxichaufför på hans privata nummer , och när han kommer och tar körningen har han alltid en mask på sig :UH:
Småskumt <!-- </EdIndex> --></div>
ecco
Inlägg: 27
Blev medlem: 16 jun 2011, 23:00
Ort: Gävle

Inlägg av ecco »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Taxi-förare sedan i november förra året.
Innan dess var det 12 år bakom ratten på en tungdragare med arbetsort Norden. <!-- </EdIndex> --></div>
Norman
Inlägg: 568
Blev medlem: 25 jan 2009, 00:00
Ort: Gotland

Inlägg av Norman »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Har alltid jobbat med musik. Har turnerat och spelat i ett 20-tal länder. Numer är jag i huvudsak musiklärare. Med tiden blir det mer intressant att vara hemma, speciellt när man har småbarn. <!-- </EdIndex> --></div>
Peppes Bodega
Inlägg: 316
Blev medlem: 02 jun 2011, 23:00
Ort: Västervik

Inlägg av Peppes Bodega »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Är utbildad bilmekaniker och bilplåtslagare från början.
Jobbar sedan ca 14 år som besiktningstekniker på Bilprovningen.
Får köra många olika fordon,lätta,tunga,MC mm mm .

Är dock ganska nyinvigd i mopedträsket. :D <!-- </EdIndex> --></div>
Vegge
Inlägg: 186
Blev medlem: 04 okt 2009, 23:00
Ort: Torshälla

Inlägg av Vegge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jobbar som bilmek, gjort det sen jag slutade skolan. Men pluggade nätverk och programmering. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar