F 50, Raketsport

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

F 50, Raketsport

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Raketsport, Grattis till F50 ramen, själv fick jag dynan, var och hämtade den i dag , bor bara 3 mil därifrån, trevlig kille den där "butterputte" han tyckte brudarna från Raketsport var väldigt trevliga, vilket jag medhöll. Mvh Alf-Johan oregonian_congratulations.gif <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
tompa
Inlägg: 2756
Blev medlem: 07 apr 2011, 23:00
Ort: Nymans Byhåla
Kontakt:

Inlägg av tompa »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ska du bygga en till crossmoppe, kommer du på lördag förresten, berga hällmoppers har sin vinteråkning på stubbåkern då. <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->så det blev affär på f50 ramen då 8) kul, hoppas den är hyfsad nu då bara :) <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Grattis själv Alf-Johan!
Vi får hålla tummarna att den är bra, men den blev ju faktsikt inte dyr alls. Om det inte blir till fin-renoveringen, så hade vi tänkt spara ihop lite delar och göra en 70-tals cross alá F50.

Hm, tre mil hade ju varit smidigt.... Vi ska ta upp den med en flyttfirma. Har bara inte fått tag i "FlyttGubben" än....

Bild på köpet.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Conrad Engström
Inlägg: 5405
Blev medlem: 24 aug 2008, 23:00
Ort: Kvicksund

Inlägg av Conrad Engström »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Alla bitar ser fina ut :shock: <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar