<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En sån skulle man haft och förädlat med en sportigare motor då menar jag naturligtvis en z snurra om nu nån trodde något annat <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Motor finns på vinden.
En fläktkyld 4-växlad norgemotor kalla han det,får väll sätta på en vanlig växelkåpa på den.
Han ska hjälpa mig <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det är vad jag tycker är rätt styre, det sitter på den till vänster , jaga inte upp dej tompagubben <!-- </EdIndex> --></div>
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Din SM50 behöver ingen ny lack av bilderna att bedöma, tycker istället du lägger energin på att fila till en trevlig motor <!-- </EdIndex> --></div>
Patrik '83. Livin' for speed!
Honda CB 750 '79 Åkafortstormoppe
Gilera Touring '75? Röer å finer!
Ancillotti?/Fantic? Trial 50 '7x, Bushojen.
KTM Comet 504S/Puch 4-vxl '71? Risbusken/Råttsoffan/Sophögen...
Dakota '74 blå, Under långsam renov...
Dakota '72 guld, Väntar på renov...
Saknar: Obegränsat med deg, många puchmodeller, bl.a M50 Jet eller Racing.
Conrad Engström skrev:En orgina EKF, den ser smidig ut och går ca 80.
Tack, här fick jag svaret på en fråga jag varit nyfiken på länge, men inte kommit mig för att ställa.
Jag antar att det är med en förgasare som matchar insuget? orginal på dom motorerna i tyskland är väl 12mm? och drevade till 40 km/h?
<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klart du ska lacka om mopeden - om du väljer en fin kulör typ mattsvart
som din far har stylat så vet jag att du får den häftigaste moppen i stan. <!-- </EdIndex> --></div>