Humortråden

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
DBS
Inlägg: 89
Blev medlem: 03 okt 2010, 23:00
Ort: Katrineholm

Inlägg av DBS »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Bild <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra
Inlägg: 1748
Blev medlem: 14 dec 2009, 00:00
Ort: Kil värmland

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Klassiker på youtube :wink: :wink:

http://www.youtube.com/watch?v=_OBlgSz8sSM&feature=related <!-- </EdIndex> --></div>
Perka
Inlägg: 429
Blev medlem: 12 apr 2009, 23:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Självförtroende!
Efter lektionen i småskolan stannade lilla Lasse kvar och gick fram till fröken.
- Jag älskar fröken och vill gifta mig med fröken...
Fröken log lite roat och sa:
- Det går nog inte.
... - Vill inte fröken gifta sig då? sa Lasse.
- Jo, sa fröken, men jag vill inte ha ett litet barn.
- Ingen fara, jag använder kondom... <!-- </EdIndex> --></div>
Perka
Inlägg: 429
Blev medlem: 12 apr 2009, 23:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kvinna låg och solade på stranden. Plötsligt flög det upp en humla mellan benen på henne. Hon fick panik och sprang (så gott hon kunde) till en doktor. Hon berättade vad som hänt och doktorn svarade:

- Gå hem till din man och be honom smörja in snoppen i honung, låt honom försiktigt för in den och locka ut humlan.

- Men doktorn, jag är tyvärr singel!
...
- Jaha, då kanske jag kan hjälpa dig.

Så han hämta honung, smorde in sitt vapen och började sedan sakta föra in den. Det gick en stund, men så började han att öka takten mer och mer.

- Men vad gör du? skrek kvinnan. Du skulle ju ta det försiktigt.

- Jag har ändrat mig! Jag skjuter den jäveln istället! <!-- </EdIndex> --></div>
ilogurra
Inlägg: 1748
Blev medlem: 14 dec 2009, 00:00
Ort: Kil värmland

Inlägg av ilogurra »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En flicka gick på vägen hem från skolan då en bil rulla upp på sidan av henne, och mannen i bilen säger: Hej, sätt dig i bilen så ska du få godis. Man skulle tro att detta var ett frestande erbjudande för en liten flicka, men hon sa klart NEJ. Då sa mannen du kan få en läsk också--Nej svara flickan. OK, hör här. Om du sätter dig i bilen får du en hundvalp Flickan stannar upp, vänder sig mot bilen och säger Hör här Pappa! Oavsett vad du säger, så sätter jag mig inte i en SAAB!!!! <!-- </EdIndex> --></div>
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
DBS skrev:Bild
Det var mycket träffsäkert gjort! :wink:

Precis så låg jag på knäna för fjorton dagar sedan.

Usch ja, det är den tiden nu.... :? <!-- </EdIndex> --></div>
bigge
Inlägg: 1183
Blev medlem: 09 jan 2011, 00:00
Ort: kungälv

Inlägg av bigge »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Sjuksköterskan på dårhuset gick runt med mat, och hittade som vanligt Olle sittande på sängkanten och lekte lastbil.
- Jaha vart bär de iväg idag då, frågade sköterskan.
- Idag ska jag till Oslo och lossa, svarade olle. Jag äter när ja får tid.
Sköterskan fortsatte in till Nisse som satt på sängkanten, febrilt runkande.
- Men vad håller du på med Nisse, utbrast hon.
- Håll käft och stör mig inte. Jag passar på att sätta på Olles kärring nu när han är i Norge


fröken frågade vad olle skulle bli när han blev stor
olle sa att ha ska bli trucker
- Varför? frågade fröken förvånat.
- på vardagarna åker de Scania och på helgerna dricker dom sprit och knullar tjejer
fröken blev arg på olle och bad han välja ett annat yrke.
olle sa- då vill jag bli lastbilschauför.
- och vad gör en sån. fråga fröken
- Jo på vardagarna kör dom Volvo och på helgerna får dom laga lastbilen och dricka billig öl och runka. <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det var en varm sommarkväll då dom 2 blondinerna satt på en veranda
och blickade upp mot månen då den ena efter en lång stund sa...
Du....vilket tror du är närmast? Månen eller västerås?
Men hallå svarade den andre, seeer du västerås..... :idea: <!-- </EdIndex> --></div>
DBS
Inlägg: 89
Blev medlem: 03 okt 2010, 23:00
Ort: Katrineholm

Inlägg av DBS »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->USA’s flotta insåg att man hade för många officerare och beslöt sig för att locka med en avgångsbonus på $1000 för varje tum som man kunde mäta i en rät linje mellan två olika kroppsdelar.
Punkterna fick man välja själv.
Den första officern som anmälde sig frivilligt ville bli mätt från huvudet till tåspetsen.
Han mätte 6 fot och fick således ut $72000 i bonus.
Nästa officerare var lite smartare och ville bli mätt från hans utsträckta hand till tårna.
Han fick därmed ihop $96000.
Tredje officeraren som för övrigt var en stadig bit, fick samma fråga som de andra:
- Från vilka två kroppsdelar vill du bli mätt?
- Från toppen på ollonet till testiklarna, svarade han.
- Det kanske inte är så smart förklarade läkaren och berättade vilka summor dom tidigare officerarna fått och hur dom hade blivit mätta - men officeren stod på sig!
- OK, klä av dig och släpp fram paketet för mätning" blev han då beordrad.
Läkaren placerade därefter måttbandet längst fram och började dra det bakåt.
Plötsligt stannade han.
- Herregud, utbrast han. Var är dina testiklar???!
Svaret kom blixtsnabbt:
- Vietnam! <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Rätt så träffsäker skylt - humor på hög nivå
Bild

Uploaded with ImageShack.us <!-- </EdIndex> --></div>
Perka
Inlägg: 429
Blev medlem: 12 apr 2009, 23:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->En kväll var han på en fest och bjöd upp en ung vacker dam.
- Jag gjorde bort mig rejält nyss, sa han till henne.
- Gjorde du?
- Ja, du ser den där asfula mannen där borta, han med den äckliga vårtan på näsan. Jag sa till honom att jag aldrig sett en så tjock och äcklig kärring som hon som sitter där borta. Men det visade sig vara hans fru!
- Jaha, sa flickan, och vad sa pappa då? <!-- </EdIndex> --></div>
Perka
Inlägg: 429
Blev medlem: 12 apr 2009, 23:00
Ort: Sthlm

Inlägg av Perka »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->- Om du var en riktig gentleman, då skulle du inte göra sådant med mig i en liten bils baksäte!
- Om du var en riktig dam, så skulle du inte snacka med munnen full! <!-- </EdIndex> --></div>
Tommy
Inlägg: 29
Blev medlem: 14 feb 2010, 00:00
Ort: Odensbacken

Inlägg av Tommy »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Mannen var ute och provkörde sin nya sportiga Audi. Han fällde ned taket och tryckte på gasen. När han körde över 160 såg han blåljus bakom sig. Han hade blivit något fartblind och tänkte att polisen kunde väl aldrig köra ikapp honom. Han tryckte gasen i botten, men när han närmade sig 200 började han att tänka: - Vad i helvete håller jag på med? och så svängde han av och stannade vid vägrenen. Polisen kom fram till bilen, skakandes på huvudet, med böteslappen i handen. - Det har varit en låååång dag med många idioter som du ute på vägarna, mitt pass är snart slut och det är dessutom fredag den trettonde. Jag har ingen lust att avsluta dagen med en massa papperstrassel. Jag lovar att släppa dig om du kan lämna en riktigt jävla bra förklaring till fortkörningen, och det skall vara en som jag inte har hört tidigare. Mannen tänkte 2 sekunder och svarade: - Min fru lämnade mig förra veckan, hon stack iväg med en polis och nu trodde jag att det var han som ville lämna tillbaka henne!!! - Trevlig helg och kör försiktigt, sade polisen och gick! <!-- </EdIndex> --></div>
Mustang Mamba 72
Mustang Mamba 74
Mustang Mamba 75
Mustang Mamba 77
Mustang Cross Special 73
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[quote="Grannen"]Rätt så träffsäker skylt - humor på hög nivå
Bild

jaha nu är du å smygfotar på min gård :D <!-- </EdIndex> --></div>
Naeri
Inlägg: 731
Blev medlem: 18 mar 2010, 00:00
Ort: Visby

Inlägg av Naeri »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Kanske inte nån rolig historia eller liknande, men i mitt tycke wn av de största humoryttringarna under in levnadstid.

The big Lebowski, om ni inte sett den, se den! <!-- </EdIndex> --></div>
1137 4vxl
1134 HPD4vxl
Vimpel Zündarpeden
1279 EKFobjekt
Skriv svar