Fick ett paket....

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Fick ett paket....

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->VILKA FANTASTISKA VÄNNER DET FINNS! slider_thankyou.gif

Fick ett paket med posten i Fredags. Detta låg i:
Bild

Slutdelen ska naturligtvis kromas, men nu har vi alla delar utom verktygskassetten till våran 1250-1. Det kliar ju rejält i fingrarna med att starta upp renoveringen, men vi ska försöka vänta tills vi har mindre att göra.

Bild <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->he-he förstår er det är ju en verkligt kul och ovanlig moppe ni har där :)
är nog lite avis...nåja jag för väl nöja mig med en bärnstensfärgad 1256 a tillsvidare :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
Pierre
Inlägg: 397
Blev medlem: 08 apr 2008, 23:00
Ort: Nästan i mitten

Inlägg av Pierre »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:shock: jag säger bara :shocked: så frän så att man skälv skulle villa ha en som prydnad . ett kanon köp som mona och josefine ha gjort

va och skickade på dom på torsdag kväll jag säger bara mmmmmmmmmm man blir avis <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->smäller ju minst lika högt som grymmen evildevil eller hur lorden :whistel:
jo det är helt klart ett kanonklipp, men tycker nog att den mopeden fick rätt hem....var ska sleven vara om inte i grytan :lol: dessutom ser vi fram emot att få läsa om deras renovering.. :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
P-plats.se
Inlägg: 1351
Blev medlem: 29 mar 2008, 00:00
Ort: Lilla Edet

Inlägg av P-plats.se »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ser ju kalas ut, kul att ni nu har i stort sett alla delarna för att färdigställa renoveringen!



...men varför får jag aldrig paket!? :roll: <!-- </EdIndex> --></div>
Lordhelmet
Inlägg: 403
Blev medlem: 22 dec 2007, 00:00
Ort: Rundvik

Inlägg av Lordhelmet »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Här snackar vi inte spola kröken utan "stora kröken", den där måste jag åka och spana in :car:

Patrik- Gör som jag skicka paket anonymt eller under pseudonym till dig själv efter en kväll i lackboxen, då blir det garanterat en överaskning när det dyker upp :D <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar