Fredagsmyys!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
56:an
Forumsponsor
Inlägg: 11130
Blev medlem: 27 jan 2011, 00:00

Inlägg av 56:an »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Patrik skrev:
56:an skrev:
Det ser ut som dykaren tappar en pistol men varför???
Harpun kanske ?
Ja, javisst harpun.... jag visste väl jag skulle skämma ut mig... :oops: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tacksla så mycksla som dom säger i mumindalen.. :D
jo det är en harpun pilspetsen kom inte med på fotot..

Så nu är man hemma å det är svårflörtat värre i denna stad må jag säga..
Jag å mina vackra polare bjöd på efterfest vi hade följande: gitarr, bas, munspel, sångare, (halvproffs) gratis bränjack m. goda drinkar, öl vitt/rött vin mat/fika/snacks, inga klagande grannar, bastu jacuzzi för dom som önskar.. ja till & med chaufför...men ingen jag säger ingen!! nappade..
klart slut nu blir det Luleå hädanefter...Boden sucks! (ja e int bitter..dom var ändå både för unga å för fula.. gonajt..) <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ja då var det fredag igen..
Denna helg är jag helt ledig både från både barn å från trubadurande.. Förra helgen var det både ungar å spelning både fre å lör. Så nu ska här softas,, det blir till att knalla ner till en lite nyare polare å öva språk han e amerikan å det brukar funka bättre å bättre ju mer groggar man fått i sig.
Han har ett helt band uppställt i instrument så det blior nog lite livemusik åxo (mest blues när vi är där..)
Tjosan! <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Doktorn sjunger en blues...full idag å full imorgon - full vareviga jävla dag....trallalala tralalalaaaa.....raaap... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Pop
Inlägg: 1054
Blev medlem: 14 sep 2010, 23:00
Ort: Nyköping

Inlägg av Pop »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->idag är det nyktert. imorgon ska nya vinet invigas med dunderkalas. vilket kommer få sin effekt på söndag, då tjejen kommer hem efter frånvaro på några månader nere i skåne <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Well - now the doc is very drunken today and he talks swenglich all night.
hotdogsparty you know... :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->[cheers] <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nä denna gång var det nyktert vill jag lova :D
Nu stod jag bara å iakttog hur dom onyktra sakteliga blev onyktrare.
Rätt underhållande.. det blev både järnskakning å ambulans till sjukhuset med axlar som hoppat ur led å även nåt klassiskt drama m. flörtande åt höger å vänster.. Som alla "riktiga" fester avslutades det hela med bölande å smällande människor å som pricken över i-et en rejäl spya på hallgolvet. Så ska det va livet är ju en fest!
Nu ska här ätas bruna bönor me fläsk så enkelt men ack så gott!
tjoflöjt! <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja då är det fredag å hur myser ni på denna dag då..den 13'e ? :shock:
Själv har det vart hårt spelande varje helg (afterwork..afterski mm..) Så denna fredag går i familiärt mystecken (jobbade bort en teckning till 02 inatt bara för att få frid på min fredag). Ska bli riktigt skönt att bara softa i soffan en kväll för i morgon blir det full gas igen. Hade turen å få komma med på en resa med djävligt kort varsel (4dagar) så det blir en vecka all inclusive turkiet med direktflyg eget rum 4 stjärnigt snooorbilligt.
teckningen är till syrran som ville ha en liten musse/mimmi tattoo så här bidde den..
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Tofta
Inlägg: 243
Blev medlem: 19 feb 2012, 00:00
Ort: Nyköping

Inlägg av Tofta »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->mistick_yes.gif slider_cheers.gif slider_cheers.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Med vänlig hälsning, Tofta.

1256 Champion lätt Bukkompenserad.
Användarens profilbild
Lasse väss
Forumsponsor
Inlägg: 5504
Blev medlem: 08 sep 2010, 23:00
Ort: Mora/Nusnäs, Sverige

Inlägg av Lasse väss »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->slider_score.gif :thumb:

Jag ska leta på en tatoo jag ritade 1989, det är snart dax att på den på kroppen :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
selma
Forumsponsor
Inlägg: 2725
Blev medlem: 02 nov 2010, 00:00
Ort: Karlstad

Inlägg av selma »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
Lasse väss skrev:slider_score.gif :thumb:

Jag ska leta på en tatoo jag ritade 1989, det är snart dax att på den på kroppen :wink:
Vänta till Mellsta så hjälper jag dej gärna,vid nattkröken brukar jag bli stadig :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Monark E-type 1293-73 Sachs GS 50cc Perego 6vxl
Monark E-type 1293-73 Sachs GS YZ80 6vxl
Crescent 1125R-57 EKF Athena 80 4vxl
Crescent 80S-68 Sachs Jikow YZ80 5vxl
Crescent 1135-58 EKF Barikit 88 slidmatad 4vxl
Crescent 1143-62 60cc 3vxl
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ja upp med en bild på ditt -80tals tattoomotiv! är det en Harleymotor med tanke på din avatar.. :wink: hade vart rätt snyggt me en knucklehead på armen.
Det blev faktiskt en teckning till idag! Min son cyklar rätt seriöst med BMX å han ger alltid sina begade prylar till lillebror.
Som numera har den fetaste hojjen på detta kvarteret! Troligen den enda 10åringen i denna stad med en sån värstinghoj.. så denna gång gav lillebror en slant som en liten överaskning! Jag tyckte det var en sån fin gest brorsor emellan så jag bidrog med en teckning.
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->:urock: Faan vad nice teckning doc....No1 då det gäller...snacka om outstanding då det drar ihop sig.
Bättre tecknare finns det nog inte(puchtatton ej intäknad :roll: )
Congratulations man. 8) <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
billykid
Forumsponsor
Inlägg: 3443
Blev medlem: 16 jan 2010, 00:00
Ort: Norra Dalarna

Lackning...

Inlägg av billykid »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm...mitt fredags mys....ännu en gargelack..klar.. :!:

Bild

Hej å hoj...inga öl ännu...behövs int. just nu...****ler***

Bild


.... [cheers] <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar