Fredagsmyys!

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Fredagsmyys!

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Barnledig fredag inga fasta planer tjoho!
Förra gången jag partade hamnade jag på efterfest med barpersonalen tyckte jag hade svårt läge. Jag bad blondinen i baren överaska mig å blanda en drink åt mig, hon fick fria händer..undra om jag hade nå läge.. :roll:
Ähh..hon var ändå ful (eller..) Nya friska tag :wink:
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
zappafan
Forumsponsor
Inlägg: 5188
Blev medlem: 09 maj 2009, 23:00
Ort: Robertsfors - 6 mil norr om Umeå

Inlägg av zappafan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Du måste varit otrevlig eller åxå spelade ni fel musik... :mrgreen:

(om du nu spelade med bandet) <!-- </EdIndex> --></div>
Idrott luktar svett - Sport luktar bensin..
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nyss hemkommen...efterfest igen puhh hon är inte lättfångad den där bruttan :?
fast det har hon redan sagt förra gången skam den som ger sig :D <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->På'na bara, uthållighet skall segra eller så blir det motsatt effekt och hon lägger bena på ryggen och springer :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
Användarens profilbild
Raketaren
Moderator
Inlägg: 8552
Blev medlem: 08 jul 2008, 23:00
Ort: Bjästa....örnsköldsvik....

Inlägg av Raketaren »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ser ut som hon röker i allafall... :mutt: <!-- </EdIndex> --></div>
fordonsparken består av diverse mopeder Crescent,Monark,Puch och Rex.
Bilar. Saab 96-61, Saab 95-68 och en bruxare Saab 9-3 vector sc- 08...
fatchance
Forumsponsor
Inlägg: 2305
Blev medlem: 30 dec 2008, 00:00
Ort: Eskilstuna Moped Kultur / Hallsta Moppers south side

Inlägg av fatchance »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Hmm, en sån där "hard to get" brud alltså...

Har en polare som är ungkarl, han brukar fiska Gädda på Lördagar
innan han går på Krogen?!

Det tycker han är en helgardering, för hittills har han aldrig gått bet
på en "slumpsugga"! :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nått för doc - en surgädda att ligga me när krogsvängen blir som vanligt :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
Raketsport
Site Admin
Inlägg: 14808
Blev medlem: 26 nov 2007, 00:00
Ort: Västra Pengfors, Vännäs
Kontakt:

Inlägg av Raketsport »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Det här kan ju bli en spännande helg följetong i Doc-u-såpan:
Hur går det för Doc med bar-bruttan? Kommer han få napp eller? <!-- </EdIndex> --></div>
//Jossan
Josefine Andersson
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Nee inte iquel heller.. kan nog bero på att hon höll sig hemma men det fanns ju andra :wink: sms fingret fick jobba. grannen vet va jag pratar om.. Sen var det en ny brutta i baren blond å fin så hon fixade den här nya drinken ..nu var det ju både sugrör å citron ..det tar sig.. :D
men nu äre bingen som gäller! Å så skönt att vakna upp i sin egen säng alldeles själv ingen som stör eller ska ha fika på sängen..
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Så du har tejpat lotta nu igen - tur hon inte bryr sig hur full du är eller
luktar efter ciggagroggen - hon ligger med dig iaf :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->ohh.. :shock: Har spelat på krogen igen...å efterfest igen... å denna var nog den som varade längst hittills :roll:
Fast idag fick bara goa drinkar så det artar sig!! skam den som ger sig :D
så nu är det nattinatti å jag kommer att drömma sött ja lovar :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Ojjjoj, detta supandes vareviga helg - man kan ju tro att doktorn varit ner
i sina meduksiner igen som han ränner runt :shock:
Ska bli kul att höra om doktorns smsraggmästerskap och sina snabba tummar :wink:
Tror nog att doktorn måste upp i tid fastän det blev blött fram på morgonkvisten
för hund å barn väntar ivrigt på frukostmyyys.... :lol: :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
dr.novolette
Inlägg: 3329
Blev medlem: 29 jan 2009, 00:00
Ort: Från samma stad som Björn Karlström (ni vet han som designade NV Autopeden & Crescent 2000 mfl..

Inlägg av dr.novolette »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->åhåjajja..
då var det fredag igen dårå..dags för nya äventyr.
Idag provar jag lyckan på annan ort kommer att spela på Cafelino i Luleå
den här gången blir det personalfestgig det är barnavdelningen på Sunderby sjukhus som har party 100pers ca 80% qvinns... :D
wish me luck :wink: <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
SachsMekarn
Inlägg: 4094
Blev medlem: 15 sep 2008, 23:00
Ort: L-100, Uppsala Län

Inlägg av SachsMekarn »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Good Luck :D <!-- </EdIndex> --></div>
Grannen
Inlägg: 2422
Blev medlem: 19 jul 2009, 23:00
Ort: Samma stad som Dr snuggles

Inlägg av Grannen »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->
dr.novolette skrev:åhåjajja..
då var det fredag igen dårå..dags för nya äventyr.
Idag provar jag lyckan på annan ort kommer att spela på Cafelino i Luleå
den här gången blir det personalfestgig det är barnavdelningen på Sunderby sjukhus som har party 100pers ca 80% qvinns... :D
wish me luck :wink:
Jaja - tror nog att barnavdelningen passar doktorn - inte en brud över 12 år :shock:
Nåväl, förtydligar att detta var ett skämt.....åldern alltså på barnen...kanske något äldre får man förmoda,
annars hade dom förmodligen bokat MoraTräsk :lol:
Kanske fäller doktorn någon 40-taggare inatt, annars får han nog åka tebax
till hemkrogen där villiga vera härjar med sina ciggagroggar :lol:
Lycka till Doktor dolittle. <!-- </EdIndex> --></div>
Skriv svar