hm

Här kan vi snacka om allt som inte passar in på övriga kategorier t.ex nytt moppeköp
peter/gbg
Inlägg: 260
Blev medlem: 23 apr 2008, 23:00
Ort: GÖTEBORG

hm

Inlägg av peter/gbg »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->det beror ju alltid på hur mycket delar det finns,
själv började jag med en compact men när jag räknade på vad allt kostar så är det billigare att köpa ett rullbart objekt istället (så man undrar vad man sysslar med)

skall man renovera från botten så är det nästan ingen ide om man inte gör en superrenovering för delarna är alldeles för dyra idag <!-- </EdIndex> --></div>
Användarens profilbild
alf-johan
Forumsponsor
Inlägg: 5000
Blev medlem: 26 feb 2010, 00:00
Ort: Nymans byhåla Uppland, Svergie

Inlägg av alf-johan »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Jag byggde min F50 off road av lösa delar köpta från Haninge i söder till Boden i norr, håller med dej om att det blir ganska dyrt men det är värt nöjet att ändå få renovera delarna och meka ihop maskinen,
Bild <!-- </EdIndex> --></div>
min avatarbild : är min gamla "SUKA"
S_Compakt
Inlägg: 2958
Blev medlem: 17 jul 2008, 23:00
Ort: Ludvika

Inlägg av S_Compakt »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Tänk att det är en hobby , och jämför gärna vad det skulle kosta att renovera en bil t.ex..

Jag har slängt ner grymt mycket pengar , men det känns ganska bra (än) slider_anon.gif <!-- </EdIndex> --></div>
Mange
Inlägg: 578
Blev medlem: 24 feb 2009, 00:00
Ort: Smebacken
Kontakt:

Inlägg av Mange »

<div class=KonaBody><!-- <EdIndex> -->Va f*n man lever ju bara en gång så det är klart att man ska göra det man tycker är kul.Pengarna ska rulla. :lol: <!-- </EdIndex> --></div>
Zündapp Ks50 -74 517-50
Kreidler RS
Skriv svar